יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

קבוצת בולטהאופ משיקה מטבחי פרימיום באולם התצוגה בתל אביב








קבוצת בולטהאופ שבבבעלות מירי ורן פרסברג משיקה לראשונה בישראל את מותגי הפרימיום  

LA-CORNUE   מותג מטבחים פרמיום צרפתי המציע ייצור קפדני ואישי במפעל בוטיק בפריז.

SIEMATIC   מותג מטבחים פרמיום גרמני בעיצוב אישי, המותאם לרצון הלקוח על ידי מיטב המומחים.







לדברי מירי פרסברג, מבעלי קבוצת בולטהאופ: "בשנים האחרונות אנו רואים שינוי בתפיסת הלקוח את עולם המטבחים, מטבח הוא כבר לא חדר ש"רק מבשלים בו". המותגים החדשים מבשרים על שינוי מהותי בתכנון ועיצוב הבית, מקום בו נאספים אורחים ובני הבית לחוויות משותפות.  הנראות של המטבח הפכה להיות משמעותית הרבה יותר עבור הלקוחות המחפשים כל הזמן לחדש ולשנות.
התפיסה העיצובית השתנתה הן ברמת החומרים והצבעים והן ברמת פונקציונאליות הריהוט והחללים במטבח. הקולקציות החדשות שאנו חושפים היום מציעים דגמים קלאסיים ומתוחכמים, תוך מתן דגש על המטבח כמרכז אירוח."











LA-CORNUE נוסד בשנת ב 1908 ונחשב לאחד מהמותגים המובילים והוותיקים בעולם. המותג החל את דרכו כעסק משפחתי ומשם גדל להיות מותג פרמיום מוביל שמייצר מטבחים ותנורים הנמכרים בכל רחבי העולם,  כאשר הדגש הוא על ייצור קפדני ואישי במפעל הבוטיק הממוקם בפאתי פאריז.
הקולקציות המתחדשות מתוכננות על ידי מיטב המעצבים הצרפתיים של La Cornue  בהן מוצעים עיצובים יוקרתיים וחדשניים מהם ניתן לתכנן מטבחים שלמים  בסגנון קלאסי או לשלבם במטבח מודרני.

כמו כן, נעשים שיתופי פעולה עם אומנים מעולמות שונים,  השנה  לדוגמא,  בתערוכת Euro cuccina  שנערכת אחת ל- 4שנים במילאנו, לה-קורנו הציגה דגם של תנור Le Chateau  150, שעוצב ע"י המעצב ההולנדי Lex Pott אשר באמנות שלו חושף מתכות לתהליכים כימים שונים וכך יצר גוון מעניין וייחודי רק עבור תנורים מדגם zזה.
לאורך השנים נוצרו משיתופי הפעולה הללו תנורים מרהיבים וייחודיים כמו תנור שכולו עשוי ברונזה, אשר נראה כיצירת אמנות בפני עצמו או, למשל, תנור מדגם Carbon אשר כולו שחור עם טקסטורה בעלת מראה של אריג.


התנורים מגיעים במגוון רחב של מידות מ- 75 ס"מ ועד 180 ס"מ ואילו האפשרויות של משטחי הבישול רבות ומגוונות והן כוללות מבערי גז , טפנייאקי, French top ,משטח אינדוקציה לווק ומשטח אינדוקציה גדול יותר.

מטבח לה- קורנו הוא למעשה מטבח מקצועי לבית ולכן להשלמת צורות הבישול השונות , לה-קורנו, יצרו את ה Rotisserie  מתקן צלייה עם אש גלויה הבנוי בצורה מאוד ייחודית,  כאשר גב היחידה עשוי פלדה  שהחימום שלה הוא זה שצולה את המזון ולמעשה אין מגע ישיר של האש במזון ולכן ריח הבישול בבית יהיה עדין ונעים ולא ריח של ברביקיו,  בתחתית המתקן, צלחת פורצלן אשר אליה ניגרים נוזלי המזון הצלוי היוצרים רוטב מושלם לכל תוספת.
היחידה יכולה להיות משולבת בתוך יחידת ארון גבוהה או בתוך נישת גבס.
 ניתן להתרשם באולם התצוגה ברחוב התערוכה 3 

 SieMatic נוסדה ב-1929 ע"י משפחת SiekMann ומנוהלת כיום ע"י הדור השלישי.
החברה התפתחה לאורך השנים יחד עם התפתחות המטבח הביתי, מיחידת בופה עצמאית ועד למטבחים המותאמים אישית.



תמונת יח"צ

תמונת יח"צ


תמונת יח"צ

תמונת יח"צ



 SieMatic הינה חברה פורצת דרך בתחום המטבחים. מידי יום פועלים SieMatic לייצר פתרונות הנותנים חשיבות זהה לרגשות ופונקציונאליות.
חשיבה ארגונומית, עיצוב אלגנטי וייצור מדויק, לצד מגוון של חומרים באיכות גבוהה, מאפשרים יצירתיות בתכנון המטבח לפי טעם אישי ובאיכות ללא פשרות.

מעבר לחומרים מגוונים ואיכותייםSieMatic זכתה להכרה בין לאומית ובפרסי עצוב על היותה חברה חדשנית ומובילה, ממציאת פטנטים ליצירת אזור עבודה נגיש, נוח ומעוצב להפליא

 SieMatic דוגלים בעיצוב ארגונומי ודואגים לפתח, לחדש ולהמציא פתרונות ליצירת סביבת עבודה נגישה אשר משרתת את המשתמש. הם עושים זאת באמצעות אבזור פנים מתוחכם ומרהיב בעל שני קווים, האחד מערכות עץ אלון בהיר .במערכת זו הם  משלבים כלי פורצלן המיוצרות עבורם ע"י חברה גרמנית מובילה אשר משתלבים באופן מושלם עם  משטחי הלבד המכסים את המדפים ואת תחתיות המגירות ומונעים החלקה של אותן צנצנות ובכלל , כלי המטבח השונים.

כמו כן  SieMaticפתחו מערכת הנקראת MultiMatic  מערכת אשר משתמשת בגב הדלתות לאחסון נוסף ונוח עם  מחשבה על צורת אחסון המנצלת באופן המרבי והמיטבי את נפח הארון.
באולם התצוגה, מוצגים שלושת הסגנונות, קלאסיק, אורבן ופיור בשילובים יוצאי דופן ומעוררי השראה.

טווח מחירים – 80,000-400,000 ₪



המותגים מוצגים באולם תצוגה משותף בנמל תל אביב
בעיצוב האדריכליות רונה לוין ורות פקר.








ריקי ברוך

    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה