יום שני, 26 בספטמבר 2016

yo-yo חדרי ילדים בעיצוב ייחודי







הילדים של היום אינם דומים לילדים של פעם. הם גדלים בתקופה שהכל נגיש, הכל גדול והכל חייב להיות בהישיג יד כמו גם סביבת הגדילה שלהם בבית ומחוצה לו.
אמא שלי לא חשבה לרגע שיש לעצב לנו את חדר הילדים בצורה ייחודית. גדלנו שלושה ואחר כך גם ארבעה ילדים מאושרים בחדר אחד במושב והחיים מחוץ היו ערכיים ומשמעותים ולא ראו את הצורך המהותי בעיצובו של החדר. היום הכל ניתפס אחרת, וגם אני עיצבתי לילדי חדרים מותאמים לרוח הזמן. 











השבוע בקרתי בחנות החברה "יו-יו ילדים". 
יויו חדרי ילדים היא חברת בוטיק לרהיטי ילדים. יפעה מעצבת החברת ובעלת החברה מתאימה את החדר לצרכי הילד ולצרכי המשפחה. נקודת המוצא מבוססת על התאמתו של החדר לפעילות הילדים לאורך כל היום ולהפיכתו למוקד-חיים עבורם. החדרים מתוכננים באופן המאפשר להם לצמוח עם הילדים ולהעניק להם אווירה מעוצבת ונעימה, מדויקת ושמחה. 

















 






ב"יו-יו ילדים" מציעים מחשבה עיצובית ייחודית והתאמה ופונקציונלית מירבית של חדרי הילדים לסגנון החיים שלכם, תוך יצירת שילוב מוצלח בין תחכום לתמימות ובין הידור לפשטות. יו-יו ילדים מפגיש בין המגע המקומי, לבין ניחוח של עיצוב בינלאומי ומראה חו"לי הנכנס לתוך ביתכם ומתייחס לחדר הילדים ולחלומות שלכם ההורים ברצינות הראויה.


































בחנות הבוטיק  של "יו-יו ילדים" בכפר מל"ל, בונים יחד את החדר הנכון לילדכם ולכם, תוך מחשבה על כל פרט בחלל הכולל לא רק ריהוט אלא גם פריטים משלימים, עד הפיכתם  לכזה היוצר תחושה שהרהיטים קדמו לקירות. הליווי האישי והצמוד של החברה לאורך כל התהליך מבטיח דקדקנות בעיצוב ושלמות בביצוע, ויצירתם של חדרי ילדים מעוצבים אך אישיים, ייחודים אך לא מצועצעים.










"יו-יו ילדים" היא תוצר של חזונה של יפעה רותם- השימשוני , מעצבת רהיטים, בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית ועיצוב רהיטים באוניברסיטת "גילדהול (Guildhall) בלונדון, אנגליה.

כבר במהלך לימודיה בלונדון, ידעה יפעה שהיא רוצה להעביר את חדר הילדים בבית הישראלי מהפכה וגיבשה קו יצירתי וייחודי המשלב תפיסה עיצובית מינימלסטית עם שמחת החיים של ילדות,
במחשבה קדימה צופה יפעה עשייה מקצועית גם מעבר לים. אתר למכירת רהיטים מקוונת יספק את הסחורה בשלב ראשון בלוס אנג'לס.  

יפעה נשואה ואימא לשלושה ילדים, וכל עיצובי החדרים לילדים, נוסו על ילדיה האישיים בהצלחה מרובה מעל למשוער.





Yo- Yo, עין חי 45, כפר מל"ל




















ריקי ברוך 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה