יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

קפה יפו בית לאוכל ותרבות






מספר פרמטרים אמורים לחבור לי גם יחד כדי שאדע לומר בוודאות שנהנתי מערב במסעדה. גם אם נהוג לחשוב שמטרת היציאה למסעדה אחת היא -לאכול טעים ולשבוע, עדיין יש בי צד שחולק על כך באופן חד משמעי ובלתי מתפשר.

הנאה ממסעדה מורכבת מתמהיל מאוזן של ריחות, טעמים, אווירה, שירות וחיברותא. כשנכנסנו השבוע בפתחה של המסעדה הכשרה קפה יפו לא שערתי בליבי עד כמה יהיה הערב מהנה, טעים ומותיר טעם של עוד, תרתי משמע! 

בעלי ומקימי המסעדה אורנה גבעון ובעלה ניר, המתגוררים ביפו ומחוברים להרמוניה ולניגודים שמביאה העיר בחרו להקים את קפה יפו, מסעדה כשרה בלב שוק הפשפשים. 
















על כל המטעמים שהגיעו לשולחננו מופקדת השפית רוני ריבלין ביתה של אורנה ששוקדת על כל מנה בהמון אהבה, מה שניכר בה בכל ביס שהגיע אל פי. בנוסף לאוכל משלבת המסעדה  הופעותאירועים, ערבי מוסיקה וסיורי תרבות ייחודיים, היוצאים מקפה יפו לכל רחבי העיר, בהדרכתם המקורית של שחקנים ואמנים.
 
  


תפריטים מוגוונים מוצעים לסועדים בשעות היום המשתנות. תפריט של ארוחות בקר בימי השבוע ובופה איטלקי ישראלי מרשים בימי שישי אשר מכיל את כל המנות הייחודיות שלקפה יפו בהגשה עצמית
תפריט צהרים ערב משולב הכולל אלכוהול, מנות דגים, סלטים, פיצות, פסטה ומנות בריאות. תפריט שישי כאמור מזמין את כולם לבופה בהגשה עצמית ושתיה חמה וקרה לאורך כל שעות היום: לחמים ומאפים תוצרת בית, סלטים, דגים מעושנים, גבינות, חביתות, שקשוקה ועוד בעלות 79 שקלים וללא הגבלה. תפריט קבוצות ואירועים בסגנונות ומחירים שונים. 






מצרפת לכם טעימה מושלמת מתוך המנות שהגיעו לשולחן שלנו וזכו לאהדה גדולה








סלט בלקני 


ארוחת חומוס

לחם הבית





פיצה בטטה

סלט ירקות מעולה









דג מטוגן ויוגוט

דניס בתנור

בטטה אפויה וטחינה גולמית 

פאי פקאנים טבעוני


כנאפה תפוזים











קפה יפו - מסעדה חלבית כשרה עולי ציון 11, יפו   (שוק הפשפשים)  
טלפון 03-5181988 (גם בפייסבוק)

שעות הפעילות :
א-ה 9:00-23:00 יום ו - 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש -  שעה וחצי אחרי יציאת שבת- 23:00      
ארוחות בוקר א-ה 09:00-12:00 ו' 09:00 עד כניסת שבת








ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה