יום שישי, 2 בספטמבר 2016

TEEK אתר תיקים מעורר סקרנות...




אני מכירה את עצמי היטיב כבר כמה עשורים טובים. (ששש... לא מגלה כמה... ) יש לי חולשה אופיינית לתיקים ואני חיה איתה בכייף גדול שלא לומר "בשלום".  
זה ממש לא משנה כמה יש לי כבר בארון וכמה קניתי לאחרונה, תמיד אעצור ליד חנות תיקים אקראית, תמיד אקרא כתבה בעיתונות הכתובה ובמדיה הוירטואלית, אנדוד אחרי כל פרסום שמוביל לאתר תיקים או לאופנה שמציגה תיק חדש ואבחן את האופציה להפוך אותו לתיק הבא שלי.







אני אוהבת אותם גדולים או קטנים, תיקי צד או תיקי גב, מעור או מבדים רכים, ארנקים גדולים או קטנים אבל לרוב הם יהיו בעלי צבע אחד, מקסימום ישתלב בהם עיטור של צבע נוסף. 


השבוע שוטטתי כהרגלי ברשת ונחשפתי לאתר תיקים מסקרן - אתר TEEKנכון ניחשתם. האופציה "לדלג" על פניו לא היתה קיימת כלל וכמובן שגלשתי פנימה תרתי משמע והתלהבתי ממגוון התיקים שמוצגים בו.





אחד הארנקים ששבה אל ליבי היה ארנק בצבע ורוד פסטל, ארנק לשטרות וכרטיסי אשראי שענה על מידות הטעם שלי, מה גם שהוא מותאם לשמש בו בזמן כתיק קטן. הארנק בעל מראה וינטג' חיצוני (מתה על זה) ומבפנים משמש ארנק-תיק עם הדפס נקודות ותאים רבים כולל: תא עם רוכסן לכסף קטן, תא לשטרות ותאים לכרטיסי אשראי.




love to you ויש מקום גם לשבעה כרטיסי אשראי לפחות.




 כשעברתי לתיקים תיקי הקלאצ', תיקי הגב ותיקי הצד התחילה ההתלבטות הקשה. לברוח מכאן "כל עוד נפשי בי" כדי שלא אתאהב שוב או להינות מההיצע הייחודי ולהזמין גם אתכן להינות כאן כמוני. 

את תיק הגב השחור המדהים הזה, כבר הזמנתי לעצמי תוך התלבטות ממש קצרה.לא היה לי אפילו צילו של ספק מהר מאוד הוא יגיע עם שליח לפתח הבית שלי ויהיה המתנה הכי חשובה ליום ההולדת שלי שחגגתי זה מכבר.






תיק הגב החדש שלי שהגיע מהאתר להתנסות הוא בעל צורה מלבנית ורצועות כתפיים מתכווננות. לתא הפנימי רוכסן הבטחה. התיק נסגר באמצעות תיק תק מגנטי ובגב התיק תא נוסף עם רוכסן. תאמינו לי שמקרוב הוא חתיך עוד יותר... 











אני יודעת שיש דברים שאנו מקבלים או מעבירים הלאה באופן גנטי. אמא שלי ממש לא היתה זו שהעבירה לי את החולשה הזו לתיקים. כמי שלחמה בפלמ"ח בנעוריה והתיישבה עם אבא במושב, היא התחברה יותר לטבע ולאדמה. ואני שלא פסחתי על הקשר לשורשים גם פיתחתי את האהבות שלי כמו זו לתיקים והעברתי אותה גנטית לבתי הבכורה שהיא מעצבת מוכשרת בזכות עצמה וחובבתי תיקים בלתי מתפשרת. דומה כי בכל דור שעובר הופכת החולשה לתיקים קיצונית עוד יותר... 

  














אז אם גם אתן נמנות על אוכלוסיית הנשים שאוהבת מאוד תיקים אתן מוזמנות לגלוש לכאן, לבחור תיק, להזמין בקלות לקבל תשובות לכל השאלות ולהתחדש

הצטרפי לחווית השופינג באינטרנט, כי אחריו תופיע אצלך בבית חבילה מנוקדת בלבבות ומלאה אוצרות אופנתיים שכייף לצרף לכל לוק שתבחרי לעצמך♥






ריקי ברוך




3 תגובות:

  1. בלוג מהמם!נהנתי לקרוא, תיקים מאוד יפיים! הכי כדאי לקנות בגדים ותיקים אונליין: גם יותר זול וגם מגיע עד הבית.

    השבמחק