יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

טסה שוקולד בית הממתקים שלי ושל עמי ותמי





זה כל כך צפוי מבחינתי ולא משנה בני כמה אנחנו. הצעד הראשון שעשיתי לתוך החנות החדשה של טסה שוקולד בכפר סבא החזירה אותי באחת לשנות ילדותי ולסיפור הילדים המופלא על עמי ותמי. כן. אני כזו שגם בגילי המופלג עדיין מחוברת לסיפורי הילדות וחווה אותם ברגעים מרגשים.









ואכן, זה היה באמת שמח ומרגש להיכנס למתחם ענק ולהיות מוקפת בשפע של צבעים ומדפים גדושי ממתקים: סוכריות, שוקולדים, חבילות שי, מחלקת מתנות, מחלקת אפיה מקצועית ולחובבים, מיני מתיקה ועוד כשכל מי שחלם להיות בבית הממתקים של עמי ותמי יכול להגשים במרחק דקות הליכה מקניון בכפר סבא ובסניפים האחרים.

















­

טסה שוקולד נפתחה לפני 6 שנים כמותג אבל הבעלים דני ודניאלה טסה חיים ונושמים את שוק הממתקים מאז ומתמיד וניהלו בעבר קרוב ל20 חנויות שונות על טהרת המתוק עד שהחליטו שהגיע הזמן לקחת צעד קדימה ולהביא לשוק הישראלי רשת שההתמחות שלה הוא ממתקים ולייבא את כל המוצרים והשוקולדים מכל העולם ובכך להעניק לישראלים חוויה על חושית מתוקה שתרכז עבורכם את הכול תחת בית אחד מלא הפתעות ומחירים משתלמים המותאמים כל כיס. 








עברתי בין המחלקות השונות. ונשבתי בחווית הקניה.מוצרי שוקולד ונוסטלגיה שוקולד איכותי ביבוא מספרד מונחים על מדפים של חלומות מתןקים... 

ברשת חנויות הממתקים טסה תמצאו מגוון רחב של שוקולדים וסוכריות מסוגים ובגדלים שונים לכל טעם . הרשת מייבאת מוצרי איכות בלעדיים במחיר נוחים.


לקראת החגים טסה שוקולד מוציאה ליין של חבילות שי טעימות ומרשימות. חלקם בקונספט מגניב ומעניין למשל חבילת שי ללא סוכר או מיוחדת לחובשי הכיפות עם מוצרים בהכשר מיוחד מעבר לחבילות תוכלו להכין חבילה משלכם בכל תקציב שתבחרו ולארוז בצורה חגיגית .

בחנויות תוכלו למצוא מחלקות שיציעו את כל מה שצריך לאירוע. עוד בטסה מגוון כשרויות לצד מחלקה של מוצרים ללא גלוטן וללא תוספת סוכר.
מחלקת יום הולדת. ממתקים לבת/בר מצווה, ממתקים לשבת חתן, ליום הולדת, לחתונה, ממתקים לחינה לברית מילה או לבריתה.






 



אם גם אתם גדולים קטנים ואם גם אתם כמו כולנו אוהבים, חוגגים ונהנים אז... 
בואו להרגיש כמו עמי ותמי וכמו שהרגשתי אני. 
בקרו באחד מסניפי הרשת . המכירה גם לסיטונאים.
חנות הדגל ברעננה זכתה בתואר המכובד - חנות הממתקים הגדולה בישראל








שנה מתוקה ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה