יום שישי, 9 בספטמבר 2016

מוצרי הקוסמטיקה של rozline מקיימים את ההבטחה.








שבועיים ימים חלפו מאז הגיעו אלי שלושה ממוצרי חברת rozline להתנסות. ניסיתי בעבר קרמים שונים מחברות קוסמטיקה שונות ואמת המידה שלי להשוואה נמצאת קודם כל בחינת התחושה כמה זמן מחזיק עור הפנים שלי את הלחות הטובה מבלי שירמוז לי (בתחושת עיצקוץ מעצבנת) שהקרם אינו מרווה את צמאונו. 










התחלתי להשתמש בסרום מועשר בשמן נר הלילה ובקרם עינים וצוואר והתוצאה הטובה לא אחרה לבוא.

קרם עיניים צוואר מועשר
קרם העיניים וצוואר הוא קרם אנטי אייג'ינג עשיר, המותאם לעור הדק והעדין באזור העיניים . הקרם מעניק הגנה וטיפוח, הזנה, מתיחה ושיקום. חודר לעומק התאים ומביא למתיחת העור. הקרם מועשר בריכוז גבוה של חומרים פעילים ומשקמים שמביאים לפעולת מיצוק עמוקה. יתרונו של הקרם שהוא מועשר במרכיבים טבעיים ושמנים עשירים שמעניקים לעור מגע רך ורענן. הקרם עשיר בנוגדי חמצון טבעיים, המאטים את קצב ההזדקנות של העור, שומרים על גמישות וחיוניות העור ומפחיתים את סימני המתיחה של הגיל. הקרם שומר על איזון בין שמן למים בעור, נספג במהירות והוא נעים לשימוש.
אהבתי את הקרם מאוד קל למריחה אינו שמנוני ונספג בקלות תחושת העור אחרי מריחת בקרם נעימה ביותר ותחושת הלחות נשמרה שעות רבות.

מרבית הפעמים כשהשתמשתי בקרם העינים-צוואר המועשר, מרחתי אותו מעל בסיס הסרום המעולה שהגיע יחד להתנסות. אני מאוד אוהבת להשתמש בסרום על פנים נקיות בכל בקר את הסרום של רוזלין אהבתי בעיקר בשל מידת בשומנוניות הנכונה והתוצאה על הפנים. 











סרום מועשר -בשמן נר הלילה
הסרום המועשר בשמן נר הלילה  הוא סרום פעיל ועוצמתי, התמדה בשימוש של מספר שבועות תראה עור קורן ומוצק יותר. הסרום נספג במהירות ומותיר את עור הפנים רך ובעל מגע של משי

הסרום עשיר בנוגדי חמצון, תמציות צמחי מרפא וויטמינים מזינים. החומרים הפעילים בסרום חודרים לעור וההשפעה לאורך זמן גבוהה. לסרום תפקיד משמעותי וחיוני בהגנה על העור. 

למי שלא מכיר את סגולותיו של שמן נר הלילה אוסיף כאן, שהוא מסייע להתחדשות תאי העור ומכיל שמנים טהורים מרגיעים, שיעניקו לעור מראה בריא וטבעי, ולחות מאוזנת.

שנים רבות הייתי סקפטית באשר ליכולת הביצוע של קרמים על עור הפנים. כיום, תהליך ההתנסות מאפשר לי להשוות ולהיווכח מה באמת מבטיח ובסופו של דבר גם מקיים.
מתוך הניסיון שלי בסרום המועשר, השימוש בתכשירים פעילים מעניק לעור לחות ומאט את הזדקנותו. השילוב עם קרם העיניים צוואר מביא לכך שהם משלימים זה את זה והתוצאה מבחינתי טובה מאוד 
אני ממליצה גם לכן לנסות קרמים בעלי איכות טובה, מרכיבים טבעיים ולראות את ההבדל. 






משחר ילדותי הלכתי מרבית חודשי השנה יחפה. ואם לא, תמיד העדפתי לנעול סנדלים ולא נעל סגורה שמגנה על כף הרגל. בחודשי הקיץ כף הרגל חשופה ולכן גם דורשת טיפול יותר אינטנסיבי או פדיקור תכוף לשמירה על עור נקי ולא יבש. שתקופה האחרונה התמדתי בשימוש במסיכה לטיפול בכף הרגל של חברת רוזלין מה שמהווה פתרון מושלם עבורי.
שעות האימון בחדר כושר הן השעות שאני נועלת נעל סגורה אני מכסה את כף הרגל במסיכה, גורבת נועלת ומאפשרת למסיכה לעשות עבורי את העבןדה. במקלחת שבאה מיד אחרי האימון אני חושפת רגל אסטטית וקרסול מטופח.









אם גם את רוצה לנסות - הכנסי לכאן לייעוץ והזמנה. אני ממליצה מכל הלב. 







ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה