יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

כשתקבלו בוצ'ר בלוק - לא תחפשו את פתק ההחלפה


אמא שלי מעולם לא החליפה אותו באחר. מאז שאני מכירה את עצמי אמא שלי משתמשת בקרשי חיתוך כבדים וגדולים מעץ שהיא עושה בהזמנה מיוחדת אצל הנגר המשפחתי. בכל שקשור להרגלים אמא שלי היא מודל נפלא לחיקוי בתחומי חיים רבים. 
כשאמרתי לה שיש לי בוצ'ר היא ענתה לי: "אז למה לא אמרת שיש לך קרש חיתוך?"



בוצ'ר להגשת גבינות

בוצ'ר לבשרים





משטחי עץ מקצועיים זכו בשנים האחרונות להתחדשות משמעותית כשהפכו בשנים למשטח עבודה פופולארי גם במטבח הביתי. (לא אצל אמא שלי כפי שכבר קראתם....)
לקראת ראש השנה, משווקת רשת 'נעמן' משטחי עץ (בוצ'ר) חזקים, המשרים בחלל בו הם מוצבים תחושה חמה, איכותית ובעיקר מקצועית לעבודה.


בעבר קצבים ומפעלי בשר נהגו להשתמש במשטחי עבודה מעץ שנחשבו לעמידים במיוחד לשחיקה, כיום הבוצ'ר עדיין נפוץ בתעשיית המזון אך לאחרונה נהפך למבוקש מאוד לשימוש ביתי.
לקראת החגים, רשת 'נעמן' משווקת סדרת בוצ'רים חדשה עם חתימתו האישית של שף אסף גרניט המותאמים לכל משטח עבודה ולעבודה מסיבית במטבח הפרטי:

משטחי העץ הם "כלי הגשה" נפלאים לבשרים, לגבינות, לירקות, ללחמים וניתן לשלב אותם בארוח בכל סדר גודל לצד היותם משטחי עבודה מעולים במטבח. (אצלי יש משטחים להגשה ומשטחים לעבודה) 








למה בוצ'ר?

הבוצ'ר עשוי מעץ השיטה Acacia  עץ טבעי אשר משמש לייצור קרשי חיתוך.
הבוצ'ר מגיע בשמונה גדלים שונים, דבר המבטיח התאמה למשטחים שונים ולחומרי גלם שונים.
הוא חזק ועמיד בפני רטיבות.
הוא מרשים ביופיו ובעוצמתו ומיועד לעבודה מסיבית יום יומית.
הבוצ'ר בלוק מעוצב ומשמש גם להגשה ישירה לשולחן










טווח המחירים: עד 150 ₪ .  
להשיג ברשת חנויות 'נעמן' ברחבי הארץ






ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה