יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

חדש - "אני שלך ואת שלי" מאת אורית רז








מלחמת העולם השנייה, המתחוללת ברקע, מפרידה בין השניים. לקראת סוף המלחמה, כשישראל חוזר לעיירתו כחייל בצבא הפולני, הוא מוצא מכתב שמבהיר לו כי אהובתו היא אלמנה ואם לילד רך בשנים המתגוררת במוסקבה. מאותו רגע, בזכות תושייה מופלאה, דבקות במטרה ותעוזה שאין לה קץ הוא הופך את הבלתי אפשרי לאפשרי - חוצה את מסך הברזל, נושא את פולה לאישה ומחלץ אותה ואת בנה מציפורני המשטר הקומוניסטי החשוך במטרה לעלות איתם לפלשתינה.











אהבה גדולה מהחיים היא העומדת במרכז הרומן "אני שלך ואת שלי" מאת אורית רז, בהוצאת הספרים "קוראים". בכישרון וברגישות מתוארים עולמותיהם של ישראל בן ה- 18 ושל פולה בת ה- 17 הנמלטים יחד ערב הכיבוש הגרמני מעיירת הולדתם בפולין.










הסופרת אורית רז (63), נשואה לאלכס ואם לשני בנים, תושבת רמת השרון, התפרסמה בעיקר כסופרת ילדים ונוער. ספרה "מר זוטא ועץ התפוחים" שזכה לאין סוף עיבודים ברדיו, בטלוויזיה ובתיאטרון, הוא המפורסם שבספריה. על ספרי הנוער שלה זכתה בפרסים בארץ ובעולם. "אני שלך ואת שלי" הוא ספרה השלישי למבוגרים. קדמו לו "תערוכת יחיד", ספר נובלות  (הוצאת מעריב) ו"מי בכלל דיבר על אהבה", רומן המתרחש על רקע רצח רבין (הוצאת הקיבוץ המאוחד, 2011).



"אני שלך ואת שלי" מאת אורית רז. הוצאת הספרים "קוראים", 221 עמודים. מחיר לצרכן 74 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים.



ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה