יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

אבל למה את נוסעת עד חצי-חינם?







התמונה שפותחת את הרשומה הזו היא תמונה אותנטית של התדפיס החודשי האחרון לכרטיס האשראי שלי. פרוט הפעולות מדבר בעד עצמו. אני קונה בסניף חצי חינם בהוד השרון לעיתים מזומנות ובמגרת הקבלות שלי שם אני שומרת את כל הקבלות, יש קובץ גדול של קבלות מרכישות בחצי חינם.










טוב, אז למה את נוסעת עד חצי חינם? " שאלה אותי אחת הבנות בחדר הכושר, "זו בכל זאת נסיעה מרמת השרון להוד השרון"! הוסיפה. "כי אני ניהנת מהקניה"! עניתי לה. "הכל שם רחב, נקי, מוצע בשפע. הירקות והפירות תמיד טריים המדפים עמוסים. אני לא צריכה להתחנן שיוציאו סחורה, כמו שקורה לי אצל X ". 







כמה פרמטירים מאוד חשובים לי בתהליך הקניה והם שהופכים אותה לחוויתית. קודם כל מרחבי החניה וטווח שעות הפתיחה שאינם אופיינים כמעט לאף מרכול. אני מגיעה השכם בבקר המחלקות כולן כבר מאויישות בעובדים. הדיילות מטופחות מברכות לבקר טוב המדפים גדושים ואני עושה את סיבוב הקניות לבית. עולה עם העדלה לקומה השניה, כי זה בלתי אפשרי שלא אחזור עם כלי חדש, מגבת, גרביים או עוד פג'מה. איזה כייף שהכל במתחם אחד. 




 














אני, כמו צרכנים רבים לא מסתפקת במבצעים או הורדת מחירים. קיימים סטנדרטים גבוהים ופרמטרים נוספים שמהוים חלק בקניה שלי. מגוון מוצרים רחב, שירות, סדר וניקיון, טריות ואיכות. לא מוכנה עוד ש"יחסכו עלי". אני משלמת ממיטב כספי ורוצה תמורה וזו בעצם נקודת האיזון של המחיר ההוגן. 



לאחרונה החליטו ברשת חצי חינם לצאת במהלך שיווקי אגרסיבי במטרה לחשוף את יתרונות הרשת ולחשוף את הרשת לקהלים חדשים. האמת היא שאני ממש לא צריכה שישכנעו אותי. אני קונה שם שנים. כבר בכניסה אני מתקבלת בחיוך של חברים על ידי אשר ממנהלי המקום שנמצא ומטפל בכל פניה אישית או כוללת ביחס מכבד ובחיוך. צוות הקופה הראשית שהוא גם הגיבוי לשרשרת הקופות הרחבה שלא קיימת באף מרכול שאני מכירה,  מביאה לכך שההמתנה לקופה קצרה וצוות האורזים מאיץ את תהליך התשלום ומקצר את התור .





כייף לי לקנות שם. אני מסיימת במתחם הסופר, חוצה את השער אל מחלקת הירקות והפירות מעמיסה את אותה העגלה בשקיות צהובות גדושות שפע פירות וירקות טריים (שאני אישית מעדיפה על כל מזון אחר) ויוצאת אל הרכב לא לפני שקניתי זר פרחים רענן לשבת.

אם טרם חוויתם את רשת חצי חינם, לכו גם אתם לשם. הנסיעה משתלמת, התוצרת באיכות וטריות והשרות מצויין. 







מחר אני שוב אהיה שם...כי 
ברשת חצי חינם -"חוסכים לכם- לא עליכם"








ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה