יום חמישי, 10 בינואר 2019

לַיְלָדִים טוֹב-סיפורי דמיון מודרך ב־100 צירופים להרגעה ולהעצמה








צעצועים וכמותם גם הספרים הם גירוי מעודד ליצירת אינטראקציות משמעותיות בין הורה לילדו בכל גיל גם מינקות. אני רואה חשיבות רבה לשעת הסיפור של לפני השינה. הרגע המזוקק הזה כאשר הם יחד. הילד במיטתו מתכנס לשעת הרגיעה שלו. 
ספרים רבים מזמנים נושאים לשיחת נפש גלויה עם ההורה וזו הזדמנות נכונה לתת לילד להביע את רגשותיו. 


דמיון מודרך הוא בעצם סiג של תקשורת עם התת-מודע. תקשורת המתנהלת במצב של רגיעה והרפיה.השימוש בדמיון המודרך מסייע בידינו לסגור קשיים פתוחים מהעבר, לשנות דפוסי פעולה מכבידים ולנקות זכרונות שהיוו מכשולים תת-מודעים להשגת מטרות בהווה ובעתיד.
בעזרת שיטת הNLP ניתן להשיג תוצאות חדשות ורצויות בחיים שקודם לכן לא היו בהישג ידנו.

 האם "ניסיתם פעם לעשות צלליות על הקיר? כל מה שצריך לעשות זה לכוון את מנורת הלילה כך שתאיר את הקיר שממול, לשכב במיטה ולהתחיל ליהנות... אפשר להרים את אחת הידיים אל מול הקיר..."











כך מתחיל הסיפור "צלליות" אחד מ-20 הסיפורים הארוכים והקצרים שמרכיבים את הספר לילדים טוב. זהו ספר ראשון מסוגו, בעל השפעה כפולה: מוביל במהירות לרגיעה ולשנת לילה נינוחה ובמקביל מחזק ומעצים את הילדים לקראת אתגרי המחר.


שני חלקים לספר
בחלקו האחד עשרה סיפורים קצרים חווייתיים, המאפשרים לילדים  כמו גם להורים להשאיר מאחור את רעשי היומיום ולעבור למצב שקט ורגוע. בחלקו השני עשרה סיפורים נוספים מלאי קסם והשראה המחזקים את המשאבים, היכולות והכוחות הפנימיים.











אתם ההורים תוכלו לבחור כל שילוב של סיפור מחלקו הראשון או האחרון של הספר באופן שיתקבלו מאה צירופי סיפורים שונים המאפשרים שינה עמוקה, בזמן שתת־המודע ממשיך לעבד את המידע המעצים הטמון בכל סיפור וסיפור, כך שיהיה לַיְלָדִים טוֹב.















יפעת וינשטיין־זהר (MA, MPH) היא מרצה, מנחת קבוצות, מטפלת ו־NLP Trainer, מייסדת מרכזי NLP-Tvision ו־PLUS-NLP. לימדה והכשירה מאות תלמידים בתחום ה־NLP והדמיון המודרך. יפעת היא דוקטורנטית בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל־אביב.
ירון קולטון (MA) הוא מרצה לעברית מודרנית באוניברסיטת תל־אביב ובמוסדות אקדמיים בחו"ל, יועץ פדגוגי ומנחה השתלמויות מורים. ירון הוא מטפל ו־NLP Master, יוצר ומנחה סדנאות דמיון מודרך ומדיטציה בארץ ובעולם.

לַיְלָדִים טוֹב

יפעת וינשטיין-זהר, ירון קולטון
סיפורי דמיון מודרך ב־100 צירופים להרגעה ולהעצמה 


איורים: אביאל בסיל; 96 עמ'; 84  ₪; הוצאת מטר






















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה