יום שני, 14 בינואר 2019

הרמת פנים בטכניקת חוטי mint - וללא התערבות כירורגית









פעם נהגו להתלוצץ ולומר שמה שלא עשה הטבע... יעשה הצבע. היום אני יודעת לומר שמה שעשה הטבע... יתקן הידע
כן, הטבע עושה את שלו ותהליכי ההזדקנות של העור ניכרים בפניו של כל אדם בחלוף השנים.






זה קורה לנו במוקדם או במאוחר כשאנו מקיצות לבוקר חדש, ניצבות מול המראה ומבינות שהזדקנות העור ניכרת גם על פנינו. קמטים או קימטוטים, אובדן נפחים וצניחה של הרקמות כבר הטביעו חותמם כדי להישאר. יש מי שתקבל באהבה ויש מי שמבינה שאת מה שעשה הטבע יכולים לתקן הידע המתקדם המאפשר טכנולוגיות עדכניות בתחום הרפואה האסתטית.













השבוע זכיתי לחזות בד"ר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור המבצעת הרמת פנים באמצעות טכנולוגית החוטים. הרמת פנים בטכנולוגיית חוטי mint מתאימה למטופלות הנמצאות בשלב הראשון של ריפיון העור וללא התערבות ניתוחית.

חוטי המינט עשויים פולידיאקסנון (PDS או PDA)  והם בעלי אישור CE .FDA ומשווקים בארץ בלעדית ע"י חברת סלע מדיקל
בעת הטיפול החוט יכול להיות מחובר למחט חדה או מושחל בתוך קנולה כהה מה שמאפשר את החדרתו מתחת לעורהמטרה להיתפס ברקמה התת עורית ולהרימה. פולידיאקסנון הוא חומר בשרותי הרפואה ובחדרי הניתוח כמה עשורים.




הטיפול
כמו במרפאות השיניים, הטיפול בחוטים מתבצע במרפאה תחת אלחוש-הרדמה מקומית. לאחר סימון אזור הטיפול ותכנון וקטור ההמרה, מוחדרים החוטים אל מתחת לעור, מתבצעת פעולת מתיחה וכיוונון אופטימלי של החוטים וחיתוך של הקצה החיצוני שלהם
מטרת חוטי ה mint היא להדק את רקמות בפנים, יצירת מבנה אלסטין וקולגן המעניקים לפנים מראה צעיר, חיוני ואסוף יותר. בסיום הטיפול ניתן לחזור לשגרה רגילה כשהתוצאות נראות לעין באופן מידי ונשמרות בין 6-12 חודשים. חשוב לציין כאן שהחומר בטוח לשימוש ונספג באופן מלא לגוף



לשאלות ולפרטים נוספים-סלע מדיקל 
















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה