יום חמישי, 31 בינואר 2019

תני לתינוק שלך את אביזרי התינוקות של nuby







בתקופה האחרונה אני שבה ומתעניינת במוצרי התינוקות, הטקסטיל, אביזרי העזר והריהוט.  הבת שלי שזו הפעם הראשונה שלה בדרך לאמהות אינה מתפשרת על איכות ולכן בחרה את המוצרים האיכותיים של נובי  
Nuby הוא הוא מותג בנלאומי הנמכר במדינות רבות בעולם ומציע מגוון רחב של בקבוקי האכלה, מוצצים, כוסות אימון, נשכנים, צעצועי התפתחות, אביזרי האכלה ועוד מגוון אביזרים משלימים לאם ולתינוק. כל מוצרי נובי עומדים בסטנדרטים גבוה של בטיחות ואיכות טרם צאתם אל השוק.





סט טיפוח לציפורניםסט טיפוח הציפורניים של נובי מעוצב על מנת לטפל בציפורני התינוק והילד הקטן. בנוסף תקבלו בסט קוצץ ציפורניים עם שוליים המעוצבים בצורה מעוקלת ומותאם למידה שתאפשר שימוש נוח לציפורני הפעוט. מומלץ לקצוץ את הציפורן ישר לרוחבה ורק לאחר מכן לעצבה כנדרש. 






במספרי הציפורניים לתינוק ולפעוט השוליים מעוגלים ובטיחותיים, הלהבים קצרים באופן שהם מקלים על נטילת ציפרני התינוק. ההמלצה: יש לגזוז את הציפורן ישר לרוחבה ולאחר מכן לעצבה כנדרש. 
כמו כן בסט לוחיות לטש חלקים לפעוט-החלקת ועיצוב ציפורני התינוק והילד הפעוט הופכת לקלה יותר בשימוש בלוחיות לטש אלה בעיצובן המיוחד. השימוש בלוחיות מונע מהילד לשרוט את עצמו או אחרים.








גודלו של המסרק כמו גם של המברשת מיועדים לצרכיו של התינוק ונוחים לשימוש ההורים.
מברשת השיער מעוצבת משערות ניילון. שיערות רכות ועדינות המותאמות לקרקפת הרכה של התינוק ומגנות עליה. תוכלו לבחור מבין שלושה צבעים שונים. 






גם אתם תוכלו לרכוש את כל מוצרי nuby נובי - הכנסו מכאן לרשימה המפורטת של היכן קונים.
לפרטים נוספים הכנסו לדף הפיסבוק מכאן.























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה