יום שני, 14 בינואר 2019

אהבה בחקירה-היום הקצר ביותר, מותחן ארוטי מאת מירב איינשטיין











דקות אחרי שהתיישבתי על הכורסה המרווחת והתחלתי לקרא את אהבה בחקירה נשבתי בקסמיה של אלכס פרידמן עורכת דין שאפתנית הנושאת על גבה סיפור ילדות טראגי. 
אלכס, צעירה בת 30 אינה מתפשרת על עקרונות הצדק, מה שמוביל אותה להתפטר שוב ושוב.


"מה?" היא שאלה בחוסר סבלנות.
תורידי את הסווטשרט," הוא פקד עליה לתדהמתה, וטרם שחרר את ידה,
"מה? מה פתאום? באיזו זכות אתה מבקש ממני דבר כזה?" היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו כשהחלה להבין מה הוא מבקש לעשות.
"בזכות הצו שאומר שאני יכל" הוא הזכיר לה.
"אתה משוגע? אין מצב. אם אתה רוצה לעשות עלי חיפוש , תצטרך להביא שוטרת" היא שילבה את זרועותיה וניסתה להסתיר את גופה.
"אני לא מבקש. תפשטי אותו עכשיו או שאני אקרע אותו ממך בכוח" המשפט האחרון הצית באלכס זעם נורא. היא ידעה שהיא צריכה להילחם בו ולסלק אותה מהדירה שלה." 
(עמוד 24 בספר)














אהבה בחקירה הוא סוג של מסע מטלטל של שתי דמויות חזקות וחבר אמת אחד. שני אנשים המובלים על ידי עקרונות ברזל שונים, הוא מעצם היותו חוקר משטרה קשוח הידוע בשימושו בשיטות חקירה "גבוליות" במטרה לפענח פשעים והיא על עקרונות הצדק מעצם היותה עורכת דין פלילית. שניהם כל אחד ממניעיו שלו מתקשה להרפות גם לא למען התשוקה שמרחפת כל העת מעל ואינה מרפה. עליות ומורדת מותחות עצבים הניעו אותי לעמוד הבא ולעמוד שבא אחריו ולא יכולתי לעצור את שטף הקריאה עד הסוף ההוא ... (לא, לא תקבלו כאן ספויילר! )



"לפני 3 שבועות, קצת פחות, התפרצתי אלייך לדירה והאשמתי אותך ברצח" הוא נשם נשימה עמוקה.
"כשיצאתי משם, היה ברור לי שאת תהיי שלי. היו לי הרבה נשים, כן, אבל לאף אישה לא רציתי לתת את הלב שלי, אפילו לא לנעמי" הוא אמר והיא הסיטה את מבטה ממנו.
"אלכס תסתכלי עליי" הוא החזיר את מבטה אליו.
"אני נותן לך את הלב שלי, הוא שלך. התאהבתי בך עד מעל לראש, ואני רוצה שתדעי את זה בכל פעם כשיהיה לך קשה, כשתרגישי חסרת ביטחון, כשנריב, כשנצעק... אלוהים יודע שעוד יהיו לנו ימים סוערים כי את ואני, אנחנו כמו שתי סופות, את טורנדו קר וסוער ואני וולקנו חם והרסני. את מבינה מה אני אומר לך? גם כשיהיה לנו קשה אני לא אפסיק לאהוב אותך" הוא ענד על צווארה את תליון הלב שלו בעוד היא בוכה מהתרגשות."


"אהבה בחקירה" הוא מותחן אירוטי סוחף הנרקם במהירות במקביל להתפתחות החקירה המשטרתית ולאירועים הבלתי צפויים שהביאו אותי לשעות קריאה עד 
שעות הלילה המאוחרות. זהו ספרה הראשון של מירב איינשטיין, בת 42, גרושה ואימא ל-3 דרקונים, יועצת כלכלית בבקרים ופנטזיונרית חסרת תקנה בלילות. 
יש לי פינה חמה בלב לספרי ביכורים של נשים. כבר זכיתי לקרא בשנים האחרונות כמה מהם ולהתאהב בעלילה, בדרך הכתיבה המופלאה עד הגשמת החלום הזה שהן כבר עשו ואני טרם. 







אהבה בחקירה - חלק 1: היום הקצר ביותר.
כתבה: מירב איינשטיין
הוצאת me






















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה