יום שישי, 25 בינואר 2019

תכירו את חלי ממן האישה הנפלאה שמאחרי המותג - ויש גם מתכונים!








ביום שישי כשהשמש החורפית גרמה לי לצאת מהמטבח, עת ערכתי סיבוב רגלי בין חנויות הרחוב הסמוך לביתי אוחזת בידי את הסל שרק אתמול היה גדוש מוצרים נפלאים תחת הלוגו של חלי ממן, פנתה אלי אחת הבנות במקום ושאלה: 
את מאמינה בחלי ממן"? 
"מה הכוונה"? שאלתי.
"עשית את הדיאטה שלה"?
"אני לא עושה דיאטה" עניתי לה. "אבל זכיתי להיות אתמול במחיצתה מספר שעות באופן אינטנסיבי, הכרתי אותה ואת מפעל חייה, והיא שבתה את לבי." עניתי נחרצות. "חלי ממן אינה דיאטנית היא באה ממקום שונה לחלוטין" הוספתי. 
"ספרי לי" אמרה הצעירה, ואני ספרתי לה בלהט כמו ניסיתי להעביר לה את גודל החוויה שלי מאותו יום כשישבתי מהופנטת עם חברותי הבלוגריות בחדר העגול בחיפה מתחברת לכל מילה, תנועה והבעה שיצאו מפיה ושפת גופה של חלי.  





 







הסיפור האישי של חלי ממן מתחיל בגיל צעיר. ילדה גבוהה במשקל ממוצע שהולך ועולה עד שהמחוג מראה משקל של 100 ק"ג. עם השנים הלכה חלי וצברה משקל עודף, מה שהביא לניסיונות הרזיה רבים וכושלים המלווים בפגיעה משמעותית בביטחונה העצמי. 
בשלב מסוים הבינה חלי כי מדובר בהתמכרות לאכילה וכי השינוי יבוא רק באמצעות שינוי דפוסי חשיבה וההתנהגות ולשם כך היא זקוקה לקבוצת תמיכה. 
בשנת 2000 אחרי שחצתה כברת דרך משמעותית, ירדה במשקל ואספה תובנות, ניסיון וידע בתחום התזונה, החלה חלי את דרכה המקצועית ופתחה קבוצת תמיכה קטנה בסלון ביתה בעכו, המפגשים שצברו תהודה ועם הזמן נוספו קבוצות רבות עד שהפורמט גדל לממדים של למעלה מ-400 קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא הפזורות בכ-107 נקודות ברחבי הארץ וכוללות למעלה מ-100 מנחים מקצועיים, מאמנים, דיאטניות וצוות מקצועי. 



חלי ממן, (44) נשואה ואמא לארבע בנות, המתגוררת בבוסתן הגליל הצליחה להפוך לשם מוכר בכל בית. בזכות הדרך הייחודית הפכו  הדיאטה והתפריטים לכלי פחות מרתיע ויותר נגיש. היעד המרכזי אורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית.
לאורך השנים מחדשת חלי ומעצבת את עולם התזונה הישראלי בדרכים רבות. בימים אלו היא משיקה שתי אפליקציות חדשות שאחת מהן היא 60 יום עם חלי ממן. אחת מהן היא פלטפורמת מובייל הנקראת wis2biz, המייצרת פרופיל אישי לכל משתתף, אוספת מידע רב לגביו על פני ציר הזמן, מעבדת אותו ומנבאת מתי הוא עתיד לנטוש ומאיזו סיבה. בהתאם לכך, מפעילה מודלים אוטומטיים של אסטרטגיית תמיכה ושימור, המותאמים אישית לכל משתתף בכל נקודת זמן. כך הפלטפורמה עוזרת לחברות לעזור ללקוחותיהם להתמיד ולהצליח בהשגה ושמירה על היעדים, דבר שמקטין את אחוזי הנטישה ומגדיל את הכנסות החברות. המערכת הוטמעה בהצלחה מזה חצי שנה בחברת ההרזיה של חלי ממן והיא רלוונטית לכל המערכות. בהן: נטישה מהלימודים, הפסקת עישון, וכד'. 
הפלטפורמה זכתה מקום 3 בתחרות סטרטאפים ישראלית שהתרחשה בארץ. 









את מכשיר המיקרוג'ין שקבלתי מחלי ממן במתנה, הכרתי במהלך הביקור במקום. חלי והצוות הציגו את האופן בו ניתן להכין ארוחה בריאה ב 12 דקות. הכל נכנס למיקרוג'ין ומשם למקרוגל. מתכונים נוספים כאן. 

המיקרוג'ן הוא כלי בישול שמשלב טעם, חדשנות ומהירות, מקורו בטאג'ין , כלי בישול מצפון אפריקה המשמש לבישול של עוף, ירקות דגים ובשר. הוא עשוי מחומר הטראקוטה ותוכנן לצורך של בישול מגוון רחב של מתכונים טעימים ובריאים ומהירים. תוכלו להכין בו מנת דגים 7 דקות, עוף בירקות 15 דקות, וירקות בושלים 10 דקות.












את עוגת הגבינה הגבוהה שלא הכנתי כבר שנים בכל מיני תירוצים לא משכנעים, הכינה עבורנו מירי רבינוביץ דקות קצרות של הכנה, עם מחצית כמות הסוכר כשהמרנג-קצף החלבונים המשמעותי להצלחת העוגה, תפח בדיוק כמו שהיינו משתמשים בסוכר הרגיל









עוגת גבינה אפויה של חלי ממן מחלקים ל 12 מנת חלבון עם שיפורים של מירי רבינוביץ עוגצפת

מרכיבים
 750 גרם גבינה לבנה 5%
3 חלמונים ביצה  XLאו 4 ארבעה חלמונים גודל L
3 כפות קורנפלור
חצי כפית אבקת וניל איכותית
 40 גרם פודינג וניל (2 כפות גדושות)
---------------
5 חלבונים ביצה XL או 6 L
3/4 כוס תחליף "חצי סוכר"
אופציה: גרידה מ 1 לימון











הוראות הכנה:
 לחמם את התנור ל 150 מעלות ולהכניס תבנית מים רותחים שמונחת על הרשת
 לשים בקערה את כל החומרים מלבד החלבונים ולערבב היטב
 להקציף את החלבונים עם חצי סוכר לקצף יציב ומעט גמיש
 להוסיף לתערובת הגבינות בתנועת קיפול 1/3 מהכמות ולאחר מכן את היתר
 לשפוך לתבנית קוטר 20-22 מרופדת בנייר אפייה בתחתית ובצדדים
 להכניס לתנור בתוך תבנית המים. כעבור שעה וחצי לכבות את התנור ולהשאיר את העוגה לעוד שעתיים
















ותמיד תזכרו הדגישה חלי באזננו:  
רק אדם שמאמין בעצמו יכל להאמין באחר! 
כאשר יש מי שמאמין בך, אתה מאמין שזה אפשרי. 




 

לפרטים ולאתר מכאן.





























ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה