יום ראשון, 27 בינואר 2019

קופידון שלי לא רק בוולנטיין דיי




יום ה 14 בפברואר הוא יום ההולדת של בתי הבכורה. ביום זה מציינים בעולם הנוצרי את וולנטיין דיי ואצלנו החגיגה בבית כפולה. חג האהבה נחשב לעיתים קרובות קצת נדוש, סיוט ורוד או אדום, מלא קניות ושוקולד, כשהחובה האמתית של היום הזה הוא לקנות פרחים (בדגש על ורדים אדומים, כן?) אבל אל תיתנו לכיוון הנדוש לגרום לכם להפסיק לאהוב את הצבע האדום, להפך – נסו לשלב אותו בחייכם במשך כל ימות השנה, ולא רק בדברים הנדושים שחייבים, אלא דווקא בדברים מיוחדים

אם תסתכלו על חג האהבה דווקא בזווית של עיצוב הבית, פתאום זה אולי עשוי להיראות לכם כמו חג שבאמת שווה לחגוג אותו. תרשו לעצמכם להתפנק אקססוריז חדש לבית, החלטה משותפת שווה הרבה יותר מאשר הפתעה עם זר פרחים. בקיצור, עזבו אתכם מקיטש, קבלו כמה רעיונות אדומים במיוחד בהשראת הולנטיין.













אז אם כבר חיפשתם סיבה למסיבה או סיבה לעשות שינוי דרמטי בבית, לכו על זה. חישבו על ברזים דקורטיביים אדומים שיוסיפו עניין וצבע למטבח או לחדר האמבטיה שלכם, שיהפוך כל בישול או מקלחת לחגיגה אמיתית. הצבע האדום הוא דומיננטי, חזק, אסרטיבי ובולט. לחלוטין מושך את תשומת הלב הרצויה, בכדי שכולם ישימו לב לשינוי הקטן מחד, אך לוהט חם ושולט מאידך. אז אם החלטתם לשלב אדום בעיצוב הבית, מומלץ להשאיר את שאר הבית בעיצוב נקי ולא צבעוני, כיוון שהאדום מולך לבד ואינו זקוק לעזרתם של צבעים נוספים. "שילוב פריט אדום בעיצוב הבית משדר בטחון עצמי גבוהה, תעוזה, דומיננטית ועוצמתית. צבע אדום ניתן למצוא בעיצוב הבית בפלטת גוונים רחבה, מדובר בצבע עם הצהרה חזקה, כוח וסקס אפיל" מסבירה לנו מיכל נוף, מנהלת שיווק "רשפים".

 








"אפייה ועוגות זה פחות הקטע שלכם, אבל עדיין אתם רוצים להראות לבן הזוג כמה אתם אוהבים ובכל זאת לשלב את הצבע האדום ואת אפקט ההפתעה? נסו ללכת על ארוחת ערב רומנטית לאור נרות עם מתכון לקובה סלק או מרק עגבניות חם, והגישו זאת בכלים אדומים" משתפת אותנו מיטל רובין מנהלת השיווק של "סולתם". בטוח שהתוצאה הסופית תצא מקסימה לחלוטין, גם כי עוד קר בחוץ, וגם הסוכר כבר לגמרי יצא מהאופנה.

נעמה דורפצאון-תמרי סמנכ"לית שיווק של חברת פלפוט מוסיפה לנו לסיום: "אי אפשר לטעות עם המתיקות של כרטיס ברכה כדי לפתוח את הלב ולהודות לבן או בת הזוג שלכם על היותם הם. מתאים בדיוק לציון יום האהבה". הרי לא משנה מה בחרתם לקנות, בהפתעה או לא, מילים הם הדבר אשר מגדיר את האהבה בין בני הזוג. לכן, אל תשכחו תמיד לצרף כרטיס ברכה קטן לשתף את אשר על ליבכם.






אין ספק שאנשים עדיין חוגגים את חג האהבה בדרך כזו או אחרת, אבל בואו לא נשכח שחץ הקופידון לא פגע בכולם, ולכן באמת ניסינו הפעם להשאיר את הקיטש בצד להתמקד בדברים מיוחדים יותר. לצערנו או לא, בסופו של דבר – חג האהבה עתיד להישאר קיטש, כי זהו מהותו, אך נסו לשלב את הצבע האדום בחייכם כל ימות השנה, ותזכרו שבשורה התחתונה זה מה שמגדיר אותנו כבני אדם – האנשים שאנחנו אוהבים ואלו שאוהבים אותנו. 














ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה