יום ראשון, 13 בינואר 2019

" אי הזכוכית" רומן חדש מאת: נורה רוברטס







כשהמסע לחיפוש כוכב הקרח מוביל את ששת השומרים לאירלנד, דויל, בן האל-מוות, נאלץ להתייצב מול עברו הטרגי. שלוש מאות שנים קודם לכן הוא כיבה את ליבו, אך רוח הלוחם שפיעמה בו עדיין נמשכת אל המרחב הפתוח. ואין מי שמכיר את המרחב הפתוח טוב יותר מריילי ומהזאבה שבתוכה.










"קצר רוח לא הסיר ממנה את חולצתה, אלא תחב את אצבעותיו במקומות המחוררים וקרע אותה כמעט לגמרי מעליה. האלימות של המעשה, התלישה, הסעירה את דמה, גרמה לה להיאבק בחגורה שלו כשהוא משך את שלה. התשוקה והצורך בקעו מגרונה בנהמתו והתפתלו בתוך בטנה. הוא משך את מכנסי הג'ינס מעבר לירכיה, ואז-תודה לאל-דהר בפראות בתוכה. 

הפסקה, מכה, נשימה. סופגת את ההלם, את ההלל, פגשו עיניה פעם נוספת את עיניו."  (עמ' 179 בסדר)



חוף קלייר אינו זר לריילי הארכיאולוגית, אבל כעת שסומנה כמטרה על ידי אלה אפלה שרוצה אותה יותר מאשר את הכוכבים, יותר מאשר את דמם של השומרים, היא מוצאת את עצמה פוסעת תוך כדי חיפוש רמזים בהיסטוריה של אירלנד, שיובילו אותם לכוכב האחרון ולאי הזכוכית המסתורי, נאלצת ריילי להילחם באופי המעשי שלה ולהודות כי המשיכה הפתאומית שהיא חשה כלפי דויל היא יותר מסתם משיכה מינית קלילה. שכן כוחו וחוסנו הם שיחזקו אותה ויעניקו לה את הכוח לרוץ אל האהבה ולהציל את כולם.

נורה רוברטס היא מחברת רומנים רבי-מכר אמריקאית, שכתבה כ-210 רומנים. רומנים פרי כתיבתה, מככבים בראש רשימת רבי המכר של הניו-יורק טיימס כ-861 שבועות ברציפות, כש-176 שבועות מתוכם, במקום הראשון. כ-400 מיליון עותקים מספריה הודפסו עד היום.






"אי הזכוכית" מאת: נורה רוברטס 336 עמודים מחיר - 98 שקל
הוצאת אור-עם מבית ספר לכל

















ריקי ברוך



תגובה 1:


  1. שלום


    אנחנו המשרד הלוואה קלה, אנו מספקים הן לטווח ארוך ההלוואה לטווח קצר. אנו מציעים הלוואות מאובטחת וחשאית בריבית נמוכה מאוד של 2% בשנה, הלוואות אישיות, חוב קונסולידציה הלוואה, הון סיכון, הלוואה עסקית, הלוואות חברות, הלוואה חינוכית, הלוואה הביתה הלוואות מכל סיבה שהיא!

    אנחנו חלופה מהימן למימון הבנק, ואת תהליך הבקשה שלנו היא פשוטה ישר קדימה. טווחי ההלוואה שלנו בין 5,000.00 ל 25, 000,000.00. מידע נוסף: אנחנו הופכים מהר את הפרט, דיסקרטי, שירות בכיוון הבחירה ההלוואות עבור הלוואות כלליות. אנחנו החברה לפנות כאשר מקורות ההלוואות המסורתיות להיכשל.

    אם אתה מעוניין לא
    תהסס לפנות אלינו עם מידע של להלן על ידי

    דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +14062845321

    ברכות חמות,
    מר דרק דאגלס
    ראש, הלוואות יישום המחלקה,
    הלוואה קלה.
    דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +14062845321

    השבמחק