יום שני, 7 בינואר 2019

מגנוקס שייפר התוסף שיעזור לכם לאזן בין מסת השומן למסת השריר בגוף.










הגוף שלנו זקוק לאנרגיה על מנת להתקיים. ללא מזון לא נוכל להפעיל את מכונת האדם המופלאה אלא שלעתים מזומנות אנו צורכים יותר מזון ממה שהגוף דורש. בתמורה שומר הגוף את את האנרגיה בתאי שומן שככל שהם מתרבים הם הופכים לעודף משקל. הסכנות שבאות בעקבות גורמות לנזק מצטבר בגופנו ואיכות החיים נפגעת.

כאשר אנו בוחרים לעסוק בפעילות ספורטיבית אנו עוזרים לגוף לשרוף את תאי השומן, אלא שבמציאות זה לא תמיד קל. כל מי שמתאמן יודע ומכיר את התסכול הזה של להתאמן גם במטרה לרדת במשקל בזמן שהתוצאות מבוששות לבואו.














רובנו חווים עליה של חצי קילוגרם עד קילוגרם בכל שנה. התהליך הזה, שאין לנו שליטה עליו, מתבטא בכך שאנו מאבדים חלק ממסת השריר בעוד ששיעור השומן בגוף הולך וגדל. וכששיעור השומן בגוף גדל, חלה ירידה בהיקף קצב חילוף החומרים שלנו ואנו שורפים פחות ופחות קלוריות במהלך היום - עובדה המגבירה את הנטייה להשמין.







 


מגנוקס שייפר הוא תוסף חדשני שמביא לאיזון היחס בין מסת השומן למסת השרירים בגוף.
הפיתוח החדשני נקרא MAGNOX SHAPER-מגנוקס שייפר, מכיל חומרים טבעיים המגבירים את צריכת האנרגיה ושריפת רקמות השומן בתור מקור לאנרגיה, דבר המשפר את הביצועים במכון הכושר.



מגנוקס שייפר מכפיל כמות חומצות השומן המגיעות למיטוכונדריה של התא, החלק בתא בו מיוצרת האנרגיה. 
יוצאים לאימון? שתו בקבוקית של שייפר 30 דקות לפני תחילת הפעילות ותנו לגוף את מה שהוא צריך בזמן אימון, הגוף המתאמן יוכל לייצר מספיק אנרגיה על חשבון מאגרי השומן בגוף.




 




החומרים הפעילים בשייפר 

ל-קרניטין ומגנזיום מביאים לכך שהמנגנון המטבולי הטבעי של הגוף מנצל את עודפי השומן המאוחסנים בכבד וברקמות לייצור אנרגיה בזמן האימון. פעולה זו מושגת על ידי העברת השומן הצבור בגוף ישירות למיטוכונדריה המהווה את תחנת הכוח של התא, האחראית לאספקת האנרגיה בגוף.

המשמעות היא שריפה מהירה פי 2 של קלוריות ממקור שומני, חיטוב מהיר ובטוח יותר, לצד הפחתת תופעת הכבד השומני - וסיום הפעילות ללא עייפות והתכווצויות
שרירים.


מתוך ההתנסות שלי אני מציעה לכם לאמץ את מגנוקס שייפר ולהרגיש איך האימון בחדר הכושר מתגמל את הגוף בתוצאות משביעות רצון. 





לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק 






חשוב!!
מוצר Magnox Shaper ‏הינו תוסף תזונה ואינו מאושר לשימוש במצבים רפואיים, ייחוס סגולות ריפוי לתוסף תזונה אסור על פי הוראות החוק במדינת ישראל.
המוצר אינו מהווה תחליף לטיפול רפואי או תרופתי.
נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים - יש להיוועץ ברופא.























ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה