יום שלישי, 8 בינואר 2019

התינוק שלכם יישן רגוע במצעים של Gitta








האמהות של היום נמנעות במודע מההפרדה המגדרית של תינוקם ובוחרות את המצעים, השמיכות, הבגדים, האביזרים והטקסטיל בצבעים וטקסטורות ש"הס" היה מלהזכיר אותם בעשורים שקדמו.

היום בחרתי לשתף אתכם בהיצע הטקסטיל הייחודי של חברת Gitta אני אוהבת אותם שונים, איכותיים ובעיקר מפנקים שאינם מקטלגים את החלוקה המגדרית בצבעים של ורוד וכחול
מה שנראה בעבר כל כך לא צפוי ובטח שלא הגיוני-השימוש בטקסטיל בצבעי שחור, אפור, הדפסים עכשווים וטשטוש המגדר של הינוקא שבעגלה, הפך להיות מקובל ונדרש עוד יותר. 

















חברת Gittabags הוקמה בשנת 2000, והייתה לפורצת דרך בשוק תיקי התינוקות המעוצבים בישראל ובעולם, לפני מספר שנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה, והחלה לייצר מוצרי טקסטיל מפנקים ואיכותיים, סטים למיטה ועריסה, סדינים, שמיכות ומגבות. גיטה נחשבת כמותג חזק ומוביל בתחום הפרימיום לתינוקות בישראל.


בתקופת השינה בעריסה כשהתינוק צמוד לאמו לאורך מרבית שעות היממה מומלץ להשתמש ב
שמיכה עבה לעריסה, שמיכה המתאימה לכל עונות השנה. קיים היצע של צבעים וההדפסים.
שמיכות נוספות יתאימו לכל מטרה. סדינים למיטה או לעריסה או לעגלה, ריפודית לראש , שמיכה קלה ועוד מוצרי טקסטיל, אביזרים ותיקים איכותיים מצפים לכל יולדת ומגיעים עד הבית מאריזה מפוארת ושי קטן.

















Gitta מציעה מגוון רחב של צבעים ודגמים בעיצוב אופנתי כדי לאפשר לנו לבחור בדיוק את מה שמתאים לטעם ולצורך שלנו בדיוק. הקו הנקי והמעודכן נשמר לאורך כל סוגי המוצרים.
התיקים והאביזרים של GITTA נמכרים בחנויות הנבחרות, בחנות המפעל ברחוב נמל יפו 30 תל אביב, 

ובאתר
גיטה גם בפייסבוק ובאינסטגרם.





















ריקי ברוך













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה