יום שבת, 19 בינואר 2019

"כפתורים ועוצמה" רומן מרתק מאת פנלופה סקיי




"התיישבתי על הכורסה לידה ושלפתי כפתור מתוך הכיס. הכפתור היה חום עם נצנוץ בגון בז'. 
שחקתי איתו בין אצבעותיי כדי שתוכל לבחון את הכפתור ואז הכנסתי אותו לתוך הצנצנת שעל השולחן.
הכפתור הראשון נח בתחתית הצנצנת, וכעת היה לו חבר חדש." 


הפעם זה עבד לי טוב. השילוב בין שפעת של חורף קר והספר "כפתורים ועוצמה" חברו יחד לנחמה עם מתח בלתי נגמר שהתחיל כבר בפרק הראשון. אני אוהבת את הספרים האלו שההתחלה שלהם מבשרת על משהו עומד להתרחש ובונה לי סוג של מתח עד לרגע הספציפי. כך גם מבלי שהייתי מופתעת התרחשה העלילה בספר.











"התעוררתי במקום לא מוכר.
כלואה בבטן ספינה, בלב ים.
לא ידעתי מה צופן העתיד, רק ידעתי שאלחם עד שאהיה חופשיה.
מכרו אותי, התעללו בי וחטפו אותי שוב.
עכשיו אני שייכת לו.
אני יכולה לקנות את החופש שלי, אך התשלום לא יכול להתבצע בכסף או בטובות.
הוא מעוניין בדבר אחד בלבד - בי.
על כל פעולה, אזכה בפרס. בכפתור. ברגע שאמלא את הצנצנת שלו בשלוש מאות שישים וחמישה כפתורים, הוא ישחרר אותי.
הוא ייתן לי לחזור הביתה.
אבל עליי להרוויח כל אחד ואחד מהכפתורים האלה, על ידי כך שאכניע את רצוני לגבר האפל, האכזרי והיפה ביותר שאי פעם הכרתי." 



זהו ספרה הראשון של הסופרת פנלופה סקיי בטרילוגיית "365 כפתורים", אשר הוכתר כרב מכר, תורגם לשפות רבות ונמכר עד היום ביותר ממיליון עותקים. 

"כפתורים ועוצמה" הוא רומן עכשווי עם עלילה מרתקת על גיבורה חזקה, שנלחמת על השליטה בחייה, למרות שבמציאות החדשה שנכפתה עליה היא צריכה להיכנע. 
במהלך חודש ינואר הספר נמצא בעשירייה הפותחת של צומת ספרים ונמכר ב-39.90 שקל.
300 עמודים בהוצאת אדל
ניתן להשיג גם באתר.




















ריקי ברוך




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה