יום שני, 28 בינואר 2019

רגעי קסם - הושק פרוייקט ראשון מסוגו בעולם מבית קבוצת מדיה הופ!







גם לא הגשם והקור שקידמו את פנינו בבקר יום שני השבוע, לא עמדו בדרכנו לצאת למפגש המרגש של קבוצת מדיה הופ ולהשקת פרויקט ראשון מסוגו בעולם המעודד הורים ליצירת חוויות משותפות משמעותיות עם ילדיהם-רגעי קסם. למפגש הטעים והמעניין באולם קריפטון יצאתי עם מי שתהפוך אותי ממש בקרוב לסבתא ובאחת נחזור שוב לעולם הינקות, הילדות עם כל המשתמע מגידול ילדים בשמחה. 





 



'רגעי קסם' 

הוא פרויקט חדש שמטרתו העלאת המודעות לחשיבות תקופת הגיל הרך בעיצוב כישוריו והתפתחותו של הילד וסיכויי הצלחתו בעתיד. הפרויקט מציג דרכים פשוטות וישימות להפוך את רגעי השגרה של הורה וילד לזמן שתורם להתפתחות הילד וכיצד לנצל את הזמן יחד להנאה משותפת המחזקת את הקשר החשוב.

נקודת המוצא של הפרויקט היא שהזמן המשותף שהורים וילדים מבלים יחד בימינו, הוא על פי רוב מוגבל, לחוץ, עמוס במשימות, ולא בהכרח מאפשר יצירת "זמן איכות" משותף שבו ההורה מתמקד בילד ומרוכז רק בו. עם זאת, הגיל הרך הוא חלון הזדמנויות משמעותי אך בר חלוף בהתפתחות הילד. זהו שלב בו מתרחשים תהליכים פיזיים, קוגניטיביים ורגשיים שישפיעו על כל מהלך חייו של הילד בבגרותו וחשוב לנצל את פרק הזמן הזה ככל האפשר. פרויקט רגעי קסם מציע להורים ידע וכלים פשוטים לניצול הזמן המשותף הקיים בלאו הכי, ללא צורך באמצעים מיוחדים ומראה כיצד ניתן בדרך משחקית ומהנה לתרום להתפתחותו של הילד, לרווחתו של ההורה ולחדווה משותפת לשניהם.








הפרויקט כוללסדרה תיעודית המלווה מגוון משפחות בזמני השגרה שלהן שהופכים לרגעי קסם מקרבים, סדרה נפרדת המיועדת להורים ובה המלצות והרחבות של מומחים בעלי שם מתחומים שונים בעולמות החינוך, הבריאות, ההורות, התפתחות הילד ועוד שיר הנושא של הפרויקט שהולחן ומבוצע על ידי אסתר רדא

אלונה אבט, מנכ"לית שותפה קבוצת מדיה הופ!: "קשר הורה-ילד הוא הקשר החשוב ביותר שינבא את סיכויי ההתפתחות וההצלחה של הילד ולכן בחרנו לפנות לשני הקהלים העיקריים שקבוצת הופ! מתמקדת בהם ילדים והורים ולהציע להם להפוך את רגעי השגרה המשותפים לרגעים של התפתחות, חדווה וקסם.''





אלונה אבט



הפרויקט הוא מיזם של קבוצת מדיה הופ! שהופק בתמיכת קרן ברנרד ון-ליר שפועלת למעלה מ60 שנה בכל העולם בפיתוח ושיתוף ידע על התפתחות ילדים בגיל הרך והנותנת תמיכה פיננסית ומומחיות בפרויקטים מגוונים עם שותפיה בממשלות, בחברה האזרחית ובמגזר העסקי, רגעי קסם הוא חלק מאסטרטגיה בינלאומית של קרן ברנרד ון ליר לתמיכה בהורים למען התפתחות הילד.

את הפרויקט מלווה מחקר מקיף של יחידת המחקר של מט"ח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית). 

במסגרת הפרויקט יצרה קבוצת מדיה הופ! מגוון של תכני מדיה מסרטי תעודה בהשתתפות משפחות מכל רחבי הארץ ועוד עשרות סרטוני מומחים המציגים פנים אקדמיות שונות המאפשרות ללמוד ולדעת יותר על ההורות ועל הכוח המצוי בידיהם של הורים להעשרת החוויה ההורית שלהם, השפעתם על התפתחות ילדיהם ויכולתם לשלוט באופן חיובי על הזמן המשותף. ואתם מוזמנים להתרשם (בלחיצה על הלינק) מהם כמו למשל איך ילדים לומדים לדבר? או דילמה שרבים מההורים ובעיקר למי שזה ילדם הראשון מתלבטים בו לא אחתהאם הילד שלי מפותח מספיקכמו גם סוגיית האמבטיה היומית מה לומדים באמבטיה? ומאידך כאשר הילדים בבית מתקוטטים-למה הם כל הזמן רבים?

לפרויקט גויסו שורה של אנשי מקצוע מובילים שגם ליוו את יצירת הסדרות לילדים ולהורים חלקם גם לוקחים חלק בסדרת סרטים מיוחדים העוסקים בשאלות המטרידות הורים רבים. 
את שיר הנושא של הפרויקט - "רגעי קסם", כתב במיוחד נעם רותם והולחן ומבוצע על ידי אסתר רדא. 









קבוצת מדיה הופ! - ראו לוח שידורים מכאן היא גוף התקשורת הדומיננטי והמוביל בישראל בעולמות התוכן לילדים עד גיל 12. הקבוצה יוצרת ואוצרת תוכן איכותי לילדים ומפעילה בישראל את הערוצים הופ!,לולי, הופ! ילדות ישראלית ו- WIZ













באתר הופ! וגם בפייסבוק ניתן למצוא את כל תכני הפרויקט, סרטוני המומחים, המשפחות וקליפ הפרויקט
הכנסו למתחם הורים ולמתחם הילדים  תתרשמו והרשמו כמנויים. 





















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה