יום שבת, 1 ביוני 2019

אהבה בחקירה חלק 2: כשהשמיים מתבהרים






חצי שנה אחרי שגמעתי בשקיקה את ספרה הראשון בדואט אהבה בחקירה-היום הקצר ביותר בשנה, הושק לאחרונה ספרה השני של מירב איינשטיין, אהבה בחקירה חלק 2 השמים מתבהרים. ואכן לקראת בא הקיץ מתבהרים השמים כמו גם סיפורם של אלכס, איתן ועומר שנקלעו לפרשיה חדשה שהפכה את הקערה על פיה, תרתי משמע. 
בספר הראשון מנסה איתן לטהר את שמה של אלכס ובו-בזמן לכבוש את ליבה, אף שהיא אינה מאמינה בגברים ובחיי משפחה. אישה מסתורית, המופיעה וחושפת בפני אלכס קשר משפחתי לעברה, טורפת את כל הקלפים ומעמידה אותה במצב בלתי אפשרי, שבו עליה לבחור בין עבודה שתאפשר לה להגשים את חלומה ובין אהבה מטורפת חסרת גבולות, כזו שהיא חווה לראשונה בחייה.









מי שהיתה אלכס פרידמן ושבה אלינו כעבור שנה בשם אלכס רובין, עורכת דין עשירה ושאפתנית הנושאת בתוכה את צלקת הבגידה של איתן. פורצת אל עולם הפלילים, יוצרת סביבה מעטה חשאיות במטרה מוצהרת לא לוותר. מהר מאוד מזהה איתן את שובה ארצה ומכאן יוצאים השניים במחול רווי תעצומות, מתח מיני , תשוקה, רגשות קנאה ונקמה ושאיפה לפתור את תעלומות הפשע הגדולות.
מהרגע שהם "נפגשים" חוברים השניים בעל כורחם לעומר חברה משכבר הימים של אלכס, ומככבים כדמויות מפתח בעלילה סוחפת ומרגשת, רווית מתח עד מורטת עצבים, העצבים שלי! עד לסוף ההוא. לא יהיה כאן ספויילר! 


"יש כמה בעיות עם ההזמנות, עומר מטפל בזה בדרך כלל....
"סליחה? עומר השאיר אותך? הוא נלחם על חייו, כן? אני הולכת לעשות סדר בבלגן הזה, אתה תישאר כאן עם איתן ותענה לו על כל שאלה שישאל אותך".
אלכס הביטה באיתן לקבלת אישור, והוא הנהן לעברה. היא ראתה את עומר מטפל בבעיות האלו כל כך הרבה פעמים וידעה מה לעשות.
"מה? מי את בכלל שתעשי סדר בבלגן? אני המנהל כאן כרגע, "הוא עצר אותה בידה והיא הדפה אותו בכעס.
"שלא תעז לגעת בי, שמעת? אני אלכס רובין. לא יודעת אם שמעת את השם הזה פעם, אבל אני החברה הכי טובה של עומר, לא הייתי כאן תקופה אבל חזרתי. את איתן אני מבינה שאתה מכיר, אז הוא יוכל לאשר את דברי, ועכשיו אם תסלח לי, אני הולכת להציל את המלון הזה," אמרה אלכס בבוז מוחלט והמשיכה לכיוון דלפק הקבלה" (עמוד 112 )




ואכן הספר השני מצית מחדש את האש. איתן חושד שאלכס בחרה לעמוד בראש ארגון פשע ואחראית לעבודה הרבה שנוחתת עליו, ואילו אלכס מבינה שהיא צריכה להיזהר. כשעומר, שחברם הטוב בסכנה, אין להם ברירה אלא ללמוד לשתף פעולה יחד. האם יצליחו? האם איתן יוכל להניח בצד את תפקיד איש החוק כדי לסלוח ולעזור לה פעם נוספת? האם אלכס תוכל להתגבר על הדחף שלה להשיג צדק, ובכל מחיר? מה ינצח? החוק או הצדק? ואולי האהבה?





סוף השבוע האחרון, הוקדש כולו לספר. שחררתי הכל ואשרתי לעצמי לגמוע את עלילת הספר הסבוכה. הייתי מהופנטת ולהוטה בזכות המתח שנשמר לאורכו ולא אפשר לי להניח אותו מידי.

מירב איינשטיין, בת 43, גרושה, אימא ל-3 ילדים, כלכלנית ופנטזיונרית חסרת תקנה. 

לפרטים נוספים בכנסו לאתר 









אהבה בחקירה חלק 1: היום הקצר ביותר בשנה
אהבה בחקירה חלק 2: כשהשמים מתבהרים
מאת: מירב איננשטיין
לרכישה ישירה באתר






































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה