יום שלישי, 11 ביוני 2019

"ד"ר מיקרוב"-משחק חשיבה שיקרב את הילדים ובני הנוער לעולם הניסויים במעבדה.









דומה כי אם היה בילדותי את משחק הקופסה החדש של גאוני, הייתי מגיעה אל שיעורי המעבדה של בית הספר עם תחושה יותר טובה של עניין ורצון להתנסות.
בימים אלו משיקה חברת "גאוני"יצרנית המשחקים הישראלית, המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, את "ד"ר מיקרוב" - משחק מהנה לכל המשפחה, המעודד חשיבה מהירה, מוטוריקה עדינה, מיקוד ותשומת לב. 








מה יותר מקרב אל התחום מאשר חבירה משותפת בשעות הפנאי? במשחק החדש אחד המשחקים מקבל תפקיד של לבורנט במעבדה, ומנסה להרשים את ד"ר מיקרוב ביכולותיו. כטכנאי מעבדה על הלבורנט  לזהות במהירות האפשרית הן את המיקרוב (חיידק) שבקלף משימת המחקר, והן את הנסיוב שינטרל אותו. מהירות הזיהוי תקבע אם ד"ר מיקרוב יצליח להשלים את האתגר המדעי מולו הוא מתמודד.

האם תצליח לזהות? מהר! תפוס את הפינצטה ואת צלחת הפטרי ותתחיל לחקור. שים לב שעל הנסיוב להיות בצורה ובצבע שונים משל החיידקים!

השחקן שהצליח להתאים בין החיידקים לנסיוב הנכון, עפ"י הוראות קלף משימת המחקר - זוכה בקלף. השחקן שהצליח לאסוף 5 קלפי מחקר – הוא המנצח.

מתאים ל- 2- 4 משתתפים. אפשר לשחק בכמה דרכים ושילובים, הכוללים גם וירוס סגול, אפשרות לחבל במחקר של היריב ועוד.

המשחק מתאים מגיל 7 ומעלה ומומלץ בידי מרפאות בעיסוק אפילו לגילאים צעירים יותר ( 4 – 6), כדי לתרגל מוטוריקה עדינה באמצעות אחיזה בפינצטה (כך, ילדים צעירים מתרגלים אחיזה בעיפרון). 











המשחק מכיל: 
49 מיקרובים (חיידקים) 
54 קלפי מחקר 
4 פינצטות  
4 צלחות פטרי מחולקות
1 צלחת פטרי גדולה.

מחיר:119.90 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים.
מידע נוסף באתר

לקראת ימי הקיץ וזמן "השעמום" של הילדים בבית מול המסכים- הציעו להם חלופה מצויינת הנושאת את שכרה בצידה. 



















ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה