יום שני, 10 ביוני 2019

"עד שהגעת" ו"הזמנה אחרונה" - ספרי הקיץ שממתינים לכם באתר ביבוקס.








"עד שהגעתְ" רומן מאת סנדרה הבה


אין ספק שיש גורל שמחבר בין אנשים הרבה לפני שהם יודעים על כך... 
טיאנה פוקס גדלה במשפחה מיוחסת וכל מה שתמיד רצתה הוגש לה על מגש של כסף. ילדות מאושרת, משפחה חמה ואוהבת ועושר אדיר. היא גדלה וצמחה תחת כנפיו המגוננות של אביה, לתוך חברת הענק שבבעלות משפחתה כבר כמה דורות.









קודי היינס גדל במשפחה חסרת כול בגלל אכזריותו של הנרי פוקס, איל נדל"ן החולש על כל אזור החוף המזרחי של ארצות הברית. קודי מקדיש את ימיו כדי להתמודד ראש בראש מול פוקס ולנקום את השפלתו של אביו.

ישנה אמרה ידועה "האשפה של אדם אחד היא ארוחת המלכים של אדם אחר" לצערו של קודי היתה האמרה הזו חלק בלתי נפרד מחייו של קודי ובני משפחתו. שנים קריטיות להתפתחותו, השנים שעיצבו אותו למי שהוא כבגר שנים שהכתיבו כל מהלך בחייו וקבעו מראש כל החלטה שלקח על עצמו. 

"ההורים שלי באו ממשפחות קשות יום. הם נפגשו בערב נדיר אחד בקולנוע. השנה הייתה 1987. ואדי מרפי היה אז הדבר החם ביותר בהוליווד. וכך מעל גבעות של פופקורן וכוסות פלסטיק מלאות קוקה קולה וורודה, הם התיישבו זה לצד זה וצפו ב"שוטר מבברלי הילס". הפגישה הזו הפכה לרצף של פגישות ושנה לאחר מכן לחתונה צנועה. לאחר שנה נוספת הגעתי לעולם. 


כשמיזם אדיר ממדים עומד על הפרק נאלצים טיאנה וקודי לשתף פעולה. הפרויקט יוצא לדרך וטיאנה, שרואה בו הזדמנות ליישר את ההדורים עם קודי, לא משערת שהוא רואה בכך הזדמנות אחרת - הזדמנות להשיב את כבודו של אביו ולרסק אחת ולתמיד את משפחת פוקס. בעיצומן של העבודות מגלה טיאנה את האמת על משפחתה ועל קשרי העבר הכואבים למשפחת היינס, ונאלצת להתמודד עם המחיר שהאמת הזו גובה ממנה.מה קורה כשאירועי העבר, שלא היה לך בהם כל חלק, רודפים אותך ותובעים ממך לשלם מחיר עבור הסודות של כולם?

אהבתי מאד את הספר למרות שהיו מספיק ,רגעי משבר" שלא הסכמתי עם התנהלותו של קודי וידעתי שהמחיר שהוא ישלם על הצעד שנקט יהיה מר ויכאב באמת. 

עד שהגעתְ מאת סנדרה הבה, הוא רומן עכשווי על נקמה, על מאבק יום־יומי ועל הכוח להתרומם מהשפל ולהצליח. אבל כידוע, בדרך להצלחה יש בחירות ולא תמיד הן קלות. לפעמים הבחירות והמעשים שלנו פוגעים ביקרים לנו מכול, ואנחנו רק יכולים לקוות שלא מאוחר מדי לתקן. ספריה הקודמים של סנדרה עשי שאזכור, עשי שאשכח ופיית' יצאו בהוצאת יהלומים, זכו להצלחה רבה וכיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים.




עד שהגעתְ / סנדרה הבה
הוצאת יהלומים
לרכישה ישירה - כאן




***








ספר ראשון בדואט ההזמנה: הזמנה אחרונה - מאת מחברת רבי המכר אמה ארט







כשהתחלתי לקרא את הספר הזמנה אחרונה נזכרתי מיד בסרט נפלא בו צפיתי השבוע כשבמרכז עלילתו ניצבו שני צעירים שרומן הקיץ הסוער שחוו, היה שער לשנים של מאבק רגשי בלתי נגמר על אף הקלישאה ההורית "שסופן של אהבות הקיץ שתדעכנה באותה מהירות שהתלהטו". מיאנתי להסכים עם הקביעה. 


" אני מתרחקת מבית הקפה , כורכת את זרועותיי סביב בטני ומרימה את פני אל השמש. כמה שונים היו חיי לולא היינו נפגשים? כמה ריקים הם היו. לא הייתי זוכה להרגיש את הלהט המאיץ את הלמות ליבי לנוכח אהבה אמיתית או את ההתנשמות הלוהטת של תאווה  חסרת גבולות." אבל גם לא הייתי חשה לעולם את המציאות המטלטלת של לב שבור." (עמוד 224)



לפני שבע שנים הם נפגשו בפריז במקרה, "היא" מספרת: "הייתי נערה תמימה בת שבע עשרה, האמנתי באהבה וחלמתי על אודותיה. אהרון סטון היה החומר שממנו עשויים חלומות. במשך שישה שבועות היינו אפופים בתחושה עוצמתית של שחרור חסר מעצורים, התאהבנו חזק ומהר, אך עם תום הקיץ כל אחד פנה לדרכו. איש מאיתנו לא האמין שניפגש שוב." 

"היום אני בת 24, עובדת בסוכנות יוקרתית. החיים לימדו אותי להיות צינית, קרה ומחושבת. אני לא מאמינה באהבה ואין לה מקום בחיי. הופתעתי לגלות שהלקוח שהזמין את שירותיי ברגע האחרון הוא האיש שעזבתי בצרפת לפני שבע שנים, ועוד יותר הופתעתי כשהוא רכש את שירותיי לשישה שבועות בתעריף גבוה פי שלושה מהתעריף הרגיל שלי. הסוכנת שלי הבהירה שאין לי ברירה אלא לקבל את העבודה, למרות הקשר שהיה בינינו בעבר.
הלב שלי, לעומת זאת, מבהיר לי שהפעם אני חייבת להישאר עם שתי רגליים נטועות חזק בקרקע כי במשך ששת השבועות הקרובים אהיה שייכת שוב לאהרון סטון."


הזמנה אחרונה מאת אמה ארט הוא הספר הראשון בדואט ההזמנה. זהו רומן עכשווי, שנון וחצוף שמוכיח שגם לאהבה קצרה מגיעה הזדמנות נוספת, גם אם אחרונה. הדואט כיכב ברשימות רבי המכר בעולם וזכה להצלחה רבה.
משהו בדמויות האלו עורר בי את עצמי ואני התחברתי לספר במהרה. הוא קולח ומותח עד שלקחתי אותו איתי לכל מקום גם אם היו לי רק 5-10 דקות המתנה. קחו אותו לחופשת הקיץ, לטיסה, לים ולבריכה. אתם תהינו אני מבטיחה


הזמנה אחרונה/ מאת אמה ארט
הוצאת אדל
לרכישה ישירה כאן

























ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה