יום רביעי, 12 ביוני 2019

Relaxleep - מזרן ארגונומי לתמיכה אורטופדית - חדש ממזרני פולירון








שליש מחיינו אנו מבלים במיטה. שינה איכותית היא ארובה לחיים רגועים, שקטים ובקרים מחייכים בדרך לקפה הראשון של היום. רבים מאיתנו מתקשים למצוא את המזרן שיעניק להם את מה שהיינו רוצים יותר מכל: לילה רצוף שינה שיוביל ליקיצה בגוף אנרגטי. כבר מזמן גדלתי לומר שעל מזרן מתאים לא מתפשרים. 



בעת רכישת מזרן עלינו לוודא כי המזרן מתאים לגוף ולהעדפות השינה שלנו. קיימים סוגים רבים ושונים של מזרנים איכותיים ולא כולם בהכרח יהיו נוחים לנו אישית. מזרן איכותי יתאים לנו רק כאשר יעניק תמיכה מדויקת לגב ויניב שנת לילה אפקטיבית וטעינת מצברים. בבואכם לרכוש מזרן נסו אותו באולם התצוגה לפני שתחליטו. (בררו מראש האם ניתן להחליף אחרי מספר לילות)  
רוצים הנחיות כיצד לבחור מזרן? - הכנסו לכאן 





















חברת פולירון מקיבוץ זיקים שהוקמה בשנת 1971 ומציעה מגוון פתרונות שינה לרבות מזרנים, כריות, מערכות שינה מתכווננות, ספות ועוד, פותחת חנות חדשה מול קניון איילון בחוב מבצע קדש 56 בבני ברק. 
את פתיחת החנות חגגו בפולירון באירוע עיתונאים בו הוצג לראשונה המזרן המהפכני החדש- Relaxleep, מקטגוריית הפרמיום של מזרני פולירון. 

מזרן Relaxleep נוצר בטכניקה חדשה המורכבת מכמה שכבות ספוג מחומר ויסקו שהומצא לראשונה עבור סוכנות החלל האמריקנית נאס"א.  
המזרן נוצר בטכניקה חדשה המורכבת משכבת ויסקו עשוי חומר אלסטי דמוי ג'ל. בין סגולותיו הרבות נמצא כי הוא מאפשר למזרן לקבל את צורת הגוף ותנוחת הגוף של האדם השוכב עליו תוך דקות ספורות. ויותר מכך, טכנולוגיית פיזור הלחצים של המזרן ע"י חיתוך צורני של הליבה והחומרים הקשיחים שבו, גורמת לזרימת אוויר בין השכבות השונות, ומונעת את שקיעתו. המזרן מורכב משכבות אסימטריות שנותנות תמיכה שונה לאזורי הגוף השונים, רגלים, אגן, גב וראש.
מחיר למזרן 190X140: החל מ 7,400 ₪

























מזרן Relaxleep"" משולב עם בדים צבעוניים בעיצוב מודרני וציפה הניתנת לכביסה, דבר החשוב במיוחד בחודשי הקיץ החמים. בנוסף, המזרן מגיע עם ידיות נשיאה. גובהו 29 ס"מ. המזרן ניתן לרכישה במספר מידות מוגבל.

לדברי מנכל פולירון, קובי פודה: "לאחר שנים ארוכות של פעילות עסקית ברחבי הארץ, אנחנו שמחים לפתוח את החנות החמישית של המותג במרכז הארץ. פולירון תמשיך להיות מותג מוביל בענף השינה ולפתח מוצרים חדשים, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות וחומרים חדשים, כדי לשמר קו מוצרים איכותי, מתחדש ודינמי".





פולירון: מבצע קדש 56, בני ברק. 073-7027500
להשיג: בחנויות פולירון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ 


























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה