יום שישי, 21 ביוני 2019

כמוסות סילצאה - התשובה לכל מי שבוחר לתת פוש חיוני למראה השיער, העור והצפורניים .






דומה כי השנים החולפות לא פוסחות גם עלי וכל מה שהיה פעם ברור מאליו - עור פנים זוהר, ציפורניים חזקות ושיער שופע, "עייפו" מנטל החיים ועומס השנים, ואבדו מעט ממה שנראה בעבר לשביעות רצוני.
אני נוטלת תוספי תזונה, מאמינה בתרומתם לגוף וגם רואה את התוצאות. כשבחרתי לנסות את 
תוסף התזונה סילציאה ג'ל/כמוסות חזרתי לרגעים ארוכים להיות המורה לגאוגרפיה של תלמידי החטיבה המדברת בשבחו של מינרל הצורן, הצורן הדו חמצני והסיליקון.
הסיליקה/ הצורן או הקוורץ בשם נוסף כולנו מכירים בצורתם המקורית של גרגרי החול אשר לחוף הים. 
רבים מאיתנו מכירים את הסיליקה בצורת כדוריות שקופות המשמשת כחומר סופג לחות באריזות של בגדים או מוצרי עור. הסיליקה משמש גם ככדוריות ספיגת לחות בקופסאות נעליים.


הצורן הוא אחד מהיסודות שגופנו, על אף שמצוי בכמויות מזעריות חשיבותו גבוהה מהמשוער. ככל שמתבגרים, רקמת החיבור מאבדת את יכולותיה האלסטיות והדבר בא לידי ביטוי בדלדול הכללי ברקמות החיבור עקב ירידה ברמות החומצה הצורנית - הצורן.
הצורן שבגוף האדם מצוי ברקמות החיבור, בכלי דם, בקנה הנשימה, בגידים, בעצמות, בסחוסים, בעור, בשיער ובקרנית. כל היצורים החיים זקוקים לחומצה סליצילית לצורך התפתחות תקינה.











למה צורן?
הצורן מעכב תהליכי הזדקנות על ידי כך שהוא משפר גמישות ומבנה של כלי דם ותפקוד רקמות המשפיעות על בריאות העור השיער והציפורניים. ככל שעוברות השנים מתקשה גופנו לספוג צורן, מה שמפחית את יכולת ספיגתו בגוף. חברת הובנר הגרמנית פיצחה ופיתחה עבורנו את הסיליצאה - צורן בגודל ובמבנה מולקולרי בעל זמינות ביולוגית ויעילות מוכחת קלינית הנותן מענה טבעי ומוכח לבעיות הספיגה של הצורן.

הכמוסות מבית הובנר הן על בסיס מינרל צורן טהור. המכיל צורן בצורת חלקיקים מיניאטוריים המסייעים בספיגתו המהירה בגוף תוך חדירה חלקה לכלי הדם. החלקיקים מעצימים את הפעילות התאית ומשפיעים ישירות ובאופן מיידי על חיוניותו של גופנו. למעשה, יעילותה של הסיליצאה גדולה עד פי 4 מכל מוצר מתחרה הנמצא בשוק.




קוורץ 


צורן דו חמצני-"דיונות החול הגדולות" ארה"ב





יתרונות הצורן:
מעודד חילוף חומרים ויצירה מחודשת של תאים
מעכב תהליך הזדקנות ,מעניק מוצקות וגמישות לגוף ולעור
משפר גמישות ומבנה של כלי דם ותפקוד רקמות חיבור
מחזק שורשי ושומר על ציפורניים בריאות ויפות.


ממחקרים שהשוו בין סיליצאה אורגינל לבין מוצרים מתחרים עולה כי הגודל המולקולרי והצורה של חלקיקי הצורן בתרחיף הסיליצאה קטנים וחלקים עד פי 200 מגודל החלקיקים של מוצרי המתחרים. תוצאות מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת המבורג-גרמניה הראו כי השימוש בתכשיר סיליציאה ג'ל יצר עלייה משמעותית בעובי השיער ב-8% אחרי שלושה חודשי שימוש וב-13% אחרי שישה חודשים.
אופן השימוש: נטילה פנימית (בליעה/שתיה) של הסיליצאה.









סיליצאה ג'ל ניתן להשיג באריזות 500 מ”ל ובכמוסות לבליעה באריזת 30 יחידות 
ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת המובחרים.
***המוצר הינו תוסף תזונה. נשים בהריון,נשים מניקות ,אנשים הנוטלים תרופות מרשם, אנשים החולים במחלות כליה וילידים,יש להיוועץ ברופא.

































קרדיט מורז
ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה