יום שני, 10 ביוני 2019

עכשיו אני יפה יותר בזכות טיפול אנטיאיג'ינג ב face 2 face










בכל הזדמנות שאנשים חדשים חוברים לחיי אני מאמינה שלא נפגשים סתם.
את איריס דרור פגשתי לראשונה בקורס נומרולוגיה משותף שחלקנו בחורף האחרון. מבלי שנדרש זרז כלשהו הבנתי ש"משהו באישה הזו" מרתק אותי. במהלך הימים ככל שהתוודענו יותר, הפך הקשר לאישי ומחבר.











השבוע עשיתי את דרכי לקרית אונו לטובת טיפול פנים מידיה המקצועיות של איריס במכון יופי 
 face 2 face שבבעלותה.  איריס דרור קוסמטיקאית ותיקה מזה 30 שנה. מאז ומתמיד ניהלה איריס עסק עצמאי שעם השנים צמח והתרחב עד שהוא מעניק כיום טיפולים בשיטות טיפול חדשניות בתחומי האסתטיקה והקוסמטיקה.

אני, שחציתי זה מכבר את גיל 60 בחרתי לקבל את אחד מטיפולי האנטי-אייג'ינג שהציעה. כבר ניסיתי בעבר טיפולים בתחום עור פני אינו סובל תופעות חריגות ואני מקפידה שלא לחצות את רף הפולשנות כדי לשמר מראה טבעי אך מטופח. 













נשכבתי על מיטת הטיפולים ומאותו הרגע ועד שחלפה שעה שלמה זכיתי לטיפול מפנק ומקצועי באמצעות תכשירי טיפוח וההזנה קוסמטיים מעולים. כשיצאתי מהטיפול היה מראה פני רענן וזוהר מה שנסך בי תחושה נפלאה של טיפוח ובריאות.  3 ימים אחר כך ניכרו על פני תוצאות הטיפול במיטבן. 


טיפולי המכון מותאמים באופן אישי לכל לקוחה בהתאם לדרישתה וההתאם לעור פניה, רגישויות, פיגמנטציה, גיל ומטרה. עוד במכון טיפולי לייזר, שעווה, איפור קבוע, בניית ציפרניים, לק וג'ל, מניקור ופדיקור בהזמנה מראש. 






 














face 2 face 
מרכז קוסמטי מתקדם לטיפולי פנים וגוף
קניון קרית אונו 03-534-1279
ימי פעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 9:00-19:00
ימי שישי וערבי חג: 9:00-14:00





























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה