יום ראשון, 2 ביוני 2019

לקטופיל תכשיר ייחודי לטיפול בתפרחת חיתולים ובעור עדין ומגורה.









לפני שלושה חודשים הפכתי לראשונה לסבתא. מאז שתומס שלנו נולד היה לי ברור שכל תכשיר שיבוא במגע עם עור גופו ופניו יהיה מהטובים ביותר שיש לשוק להציע והכל כדי להגן עליו ולהקפיד על הרחקת תפרחת חיתולים התופעה השכיחה שמציקה בעיקר בימות הקיץ החמים של ישראל.

כשהצעתי לבת שלי את התכשיר היא שלחה אותי לחדר האמבטיה שלה כדי שהראה שעל מדף התכשירים מונחים גם תחליך הסבון הקרם הטיפולי של לקטופיל -"אלו בדיוק שני המוצרים שאני משתמשת בעצמי" ענתה לי וברור שאשתמש בהם גם לתומס. 


אחת מדלקות העור הנפוצה ביותר בקרב תינוקות היא תפרחת חיתולים, שהינה תופעה המתבטאת באודם ופצעונים על העור באזורים המכוסים בחיתול, כמו העכוז, המפשעות, הירכיים והבטן התחתונה. באזורים אלו רמת ה- pH (חומציות) גבוהה ועשויה להחליש את ההגנה הטבעית של העור ולהוביל להתפתחות פטריות וחיידקים.






חברת התרופות "כצט" (CTS), משווקת את  תחליב הסבון הטיפולי "לקטופיל"- תכשיר ייחודי לטיפול בתפרחת חיתולים ובעור עדין, יבש ומגורה.  
תחליב "לקטופיל" הוא הסבון היחיד מסוגו בארץ שהינו בעל רמת חומציות PH 3.5 השומרת על המעטפת החיצונית של העור ומגנה מפני זיהומים ודלקות עור. 




עור יבש וסדוק הוא תופעה נפוצה ומוכרת אצל רבים, ויש לכך סיבות רבות: תנאי מזג אוויר, מגע עם חומרי ניקוי וסבונים המייבשים את העור, גיל, עונה ועוד. כדי לשמור על העור שלנו עלינו לטפל במכלול הגורמים שמשפיעים עליו העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף וככזה הוא ממלא תפקיד חשוב בשלש השכבות שלו האפידרמיס, הדרמיס וההיפודרמיס. 














ה-PH של העור נע בין 4 ל 5.5 PH ולכן הוא מוגדר חומצי. 
PH היא יחידת מדידה ב
סולם ערכים של 1 עד 14. המשמשת למדידת החומציות או הבסיסיות של חומרים. 
אזור חומצי: 1-7
אזור בסיסי: 7-14


עד גיל 6 חודשים בערך, ה-PH של התינוק הוא נייטראלי, משום ששכבת ההגנה החומצית של העור עדיין לא התפתחה. זו גם הסיבה שעור התינוק הוא כל כך רגיש. לאחר 6 חודשים מתפתחת סביב העור מעטפת חומצית, המשמשת שכבת הגנה מפני חיידקים ומזהמים, ומחסלת אותם, משום שהם אינם יכולים לחיות ברמת חומציות נמוכה מתחת ל 4 PH.
למעטפת החומצית המגנה על העור חשיבות רבה גם בשמירה על הלחות והגמישות של העור. מפגש של העור עם מזג אוויר קיצוני (חם או קר), מגע עם מים, חומרי ניקוי בעלי PH בסיסי עלולים לפגוע במעטפת החומצית של העור וכתוצאה ההגנה על העור נפגעת.
החומצות נמצאות גם סביבנו כאשר באמצעות הומיאוסטזיס בגוף האדם ניתן לשמור על סביבה פנימית יציבה וזאת באמצעות מניעה של חומציות יתר בדם, ומניעת חומציות בגוף, כאשר הכל תלוי ברמות הph הנמצאות בגופינו.
הומיאוסטזיס בגוף האדם מגיע לידי ביטוי בבקרה וויסות הגוף וביצוע תהליכים שמאפשרים לגוף לשמור על תנאי סביבה משתנים.












רמת החומציות של העור משתנה באזורים שונים בגוף. ישנם אזורים שהם רגישים יותר וסובלים מרמת חומציות נמוכה במיוחד: קפלי עור, בית שחי, מפשעה, בין אצבעות הרגליים. באזורים אלו רמת ה-PH עלולה להחליש את ההגנה הטבעית של העור ולהוביל להתפתחות של פטריות וחיידקים שחיים בסביבה בסיסית. לכן, כדי להגן על העור ועל האזורים הרגישים מוטב להקפיד על מספר כללים:
השתמשו בסבונים ובחומרי ניקוי בעלי PH חומצי הדומה לזה של העור. מוצרים בעלי PH חומצי הנמוך מ-4 גם מחסלים את החיידקים והמזהמים, וגם שומרים על שכבת ההגנה הטבעית של העור
הקפידו לשמור על הלחות של העור באופן קבוע. השתמשו בקרם לחות ובסבון בעלי חומציות נמוכה
מרחו קרם הגנה בכל פעם שאתם נחשפים לשמש
הימנעו מקרמים ותמיסות שמכילים אלכוהול, נוזל קאלמין או טלק הגורמים לייבוש העור

סדרת לקטופיל מכילה מגוון מוצרים לטיפול בעור יבש, סדוק או מגורה. כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים ובעלי רמת חומציות pH 3.5 ששומרת על הלחות הטבעית של העור ומגינה עליו מפני זיהומים. מוצרי הסדרה מאושרים לשימוש על ידי האגודה הישראלית לסכרת


רמת ה-PH הייחודית של לקטופיל (3.5), נועדה להגן על אזורים בהם רמת ה-PH גבוהה, כמו במצב של תפרחת חיתולים. בנוסף לרמת החומציות המומלצת, התחליב מציע יתרונות בולטים נוספים לעור, וזאת בעקבות רכיבי החלב עליהם הוא מבוסס

החומצה לקטית: מהווה כ- 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור ומופרשת בגוף בזמן פעילות שרירים מואצת ובכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים ומחזקת את התנגדות העור לחיידקים, פטריות ונגיפים.
Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה כגון ויטמינים, חלבונים, סוכרים, מינרלים וויטמינים, ומשום כך משפר ומחדש את מראה העור. 
















Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ובכך שומר על הלחות והאלסטיות של העור. את סדרת לקטופיל, הכוללת גם קרם גוף, קרם ידיים, שמפו, מרכך ומוס לפנים, ניתן להשיג בבתי המרקחת ובמחלקות הטבע ברשתות הפארם. 






חברת התרופות "כצט" (cts) שהוקמה בשנת 1921 החברה מפתחת, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פועלת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי. החברה מייצרת ומשווקת תכשירים תחת המותגים המקוריים: פמינה, לקטופיל, טיפטיפות ואחרים. פרטים ומידע נוסף אודות החברה ומוצריה באתר


















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה