יום רביעי, 7 באוגוסט 2019

מה עשו 4 המשפיעניות המובילות של "מייבלין ניו יורק" בתפוח הגדול? התשובה ממחר 8.8 באינסטגרם.





מחר, ב 8 לאוגוסט
תעלה סדרת ריאליטי ראשונה מסוגה באינסטגרם TV IGTV בה ככבו ארבע משפיעניות מובילות: אנג'ל ברנס, רומי אברג'יל, אור יעקב וליזה ביך, שנבחרו ע"י מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק להשתתף בפרויקט תוכן ראשון מסוגו בישראל.
תשעה פרקי הסדרה צולמו בעיר ניו-יורק, והיא מבוססת מבחר משימות בנושאי ביוטי ואיפור תחת השם: #MAKE_IT_IN_NYC.
המשפיעניות הוטסו מישראל לניו יורק במיוחד עבור הפרויקט, כאשר בידיהן מזוודת איפור מלאה במוצרי מייבלין: מייק-אפים, שימרים, מסקרות, שפתונים, צלליות ועוד.













את שלב המשימות הן החלו במטה מייבלין ניו-יורק העולמי, שם הזניקה אותן למשימה הראשונה מולי מייקלסון, מנהלת התקשורת הגלובלית של מותג מייבלין ניו יורק. במשך 4 ימים עברו המשפיעניות משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, אכילת אוכל ניו –יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור ועוד... הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון במשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר.





בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר הוא שיקנה לאחת הבנות את התואר הנחשק: נערת ה-IT GIRL של מייבלין ניו -יורק בישראל! 





הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה ועוד שני פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה.


בואו לצפות בפרק הראשון לפני כולם - מכאן 



















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה