יום שני, 5 באוגוסט 2019

Sprite לימון-אננס , Sprite לימון-מלון - תכירו את טעמי הקיץ של ספרייט









השבוע הגיעו לטעימה שני החדשים של ספרייט , טעמי קיץ במהדורת מוגבלת שיצאה בישראל בלבד. הכנסנו למקרר וחיכינו לטעום.












אחד ממאפיני הקיץ הישראלי הם הפירות למרות שבשנים האחרונות בניגוד לשנות ילדותי, הולך וקטן השפע וההיצע שהורגלתי לו במושב. הטעמים החדשים משלבים טעמי פירות עדינים לצד הלימון המרענן והמוכר של ספרייט. המשקאות מבוססים על טעם הלמון-ליים הייחודי של ספרייט והפירות מצטרפים עם טעמי אננס ומלון שמוסיפים מתיקות פירותית.

אחרי קירור ממושך החלטנו לטעום. חד משמעית המשקאות מתוקים יותר ממשקאות ספרייט שאני מכירה. טעם הלימון אננס הוא ייחודי, טעים ומרווה. אהבתי מאוד בתוספת קרח.  לטעם המלון (הפרי שאני הכי אוהבת) התחברתי פחות גם אחרי שהוספתי קרח.









נכון להיום ניתן למצוא בעולם מספר בודד של טעמים מגוונים של ספרייט, כאשר הטעמים מלון ואננס הם חדשים וייחודיים ופותחו במיוחד לישראל. שני הטעמים החדשים של ספרייט יוצעו בבקבוקי ליטר וחצי וספרייט לימון-אננס יוצע גם בבקבוק אישי של 500 מ"ל. הטעמים החדשים של ספרייט ישווקו במהדורה מיוחדת בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה החל מחודש אוגוסט ועד לגמר המלאי.






רוני לוין, מנהלת השיווק של ספרייט, מסרה: "אנו גאים להוביל להשיק את הטעמים החדשים שיהיו זמינים רק בישראל ובהמדורה מיוחדת. מוצרי ספרייט מבוססים על טעם הלמון–ליים המרענן והמוכר, וכעת, הם זוכים לשילוב של טעמי פירות קיציים בטעמי מלון ואננס. השקת המהדורה המיוחדת מגיעה לאחר דרישות הצרכנים לטעמים נוספים וחידושים לקראת ימי הקיץ".
מהדורת הקיץ היא יוופי של תשובה לשגרת הקיץ ומתאימה לשבירת השגרה של כולנו. שתו לרוויה.
















ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה