יום שישי, 2 באוגוסט 2019

כדוריות הבושם של בדין - חדש מבית יוניליבר






זה לא משנה כמה פעמים תסיים מכונת כבסה שלי את פעולת הניקוי אחרי הסחיטה. עדיין אצפה לניחוח המשכר הזה שמציף את כל הסביבה ברגע שנפתחת הדלת והכבסים מוכנים לייבוש. 
הדבר הכי חשוב לי בכביסה הוא העובדה שהניחוח נשאר גם אחרי היבוש ומלווה את הבגד הנקי לארון ולשלב הלבוש הבא. 
האושר הזה לחבק את הבן שלי כשניחוח אהוב מכסה את חולצתו זה אחד הדברים שאני תמיד נרגשת לו מחדש ולא כל שכן את הנכד הנסיך שלי שמדיף ריח מושלם של תינוק. 







בימים אלו מחדש המותג בדין, מותג מרככי הכביסה האהוב מבית יוניליוור, שהביא לישראל את בשורת המרככים המרוכזים, ממשווק לנו ניחוחות בדין גם בכדוריות בושם לבגדים. 


שלושה ניחוחות משכרים בסדרה
Fresh Sky בניחוח רענן 
Fuchsia Passion בניחוח פירותי 
Luxurious בניחוח בושם יוקרתי 






השימוש בכדוריות בושם אינו מחליף את נרכך הכביסה ובכך מעצים את הניחוח לבגדים ותורם להשארותו לאורך זמן רב. פקק אחד של כדוריות באחד מהניחוחות שאתם אוהבים לתוך תוף מכונת הכביסה והשאר פועל כרגיל. בזכות הטכנולוגיה החדשנית, הכדוריות נמסות במהלך הכביסה וניחוחות הבישום הייחודיים חודרים אל סיבי הבגד ונשארים בו לאורך זמן. 

איזה ניחוח אתם הכי אוהבים?
אני את הכחול- Fresh Sky















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה