יום רביעי, 21 באוגוסט 2019

DD Pad הפד התואם את אנטומיית החזה הנשי







"חצי חיוך על כוס קפה,
מגבעת קש נשים, נשים
פגישה באמצע יום יפה
אני ניגש נשים, נשים
כאן מתפתחת איך לומר
שיחה קלה נשים ,נשים
חולפות ארבע דקות וכבר
אני שלה נשים, נשים, נשים, נשים..."


לפני שנים רבות תרגמה נעמי שמר את "נשים נשים" ששר בחן גדול יוסי בנאי. המילים שנכתבו לפני חמישה עשורים לפחות נשארו אקטואליות עד היום, שהרי כל אישה מיוחדת בדרכה. שונות ודומות, תמיד נשים.







סיגל ואני חברות כבר למעלה מארבעים שנה! חברות שנרקמה מהימים ששרתנו יחד בצבא. אנו שהיינו צעירות, נחפזות, מלאות שובבות, הפכנו עם השנים לסבתות מאושרות ועדיין חברות קרובות אבל שונות. מאז ומתמיד אמרנו שאנו "הפכיות" המשלימות זו את זו עד סנכרון מוחלט בפנימי וגם בחיצוני. לי יש מבנה גוף קטן ולסיגל מבנה רחב. בחוש ההומור שאנו שומרות רק לנו אנו צוחקות תמיד שיש בינינו "הסכם עודפים" לטוב ולרע. 
מעצם היותה רחבה וגבוה לעומתי הצנומה, שבה ומתעוררת אצלה בעיה מוכרת המטרידה אותה בעיקר בימי הקיץ החמים. סיגל בעלת חזה בגודל +D והיא לא מפסיקה להזכיר למה לי קל יותר בקיץ ולה קל יותר בחורף. 
אני חושבת שפדיות ההנקה הן המצאה מופלאה. כמוני בעבר כך גם הבת שלי בהווה משתמשת בהן בקביעות מאז שילדה את נכדי אוצרי לפני כמעט חצי שנה.

בימים אלו מושק קונספט חדש בהיגיינה והאסתטיקה נשית "פד לחזיה" פרי פיתוח ישראלי המותאם אנטומית, לספיגת הזיעה באזור החזה לנשים במידות קאפ  +D
הפד החד פעמי הממוקם בין קו העור לקו החזייה מונע הזעת יתר, גרד שפשפת והיווצרות פצעונים במקום העדין ומשמש כחיץ נעים למגע, מרחיק כתמי זיעה ומתאים לכל דגמי החזיות והמחשופים. 







את תופעת ההזעה באזור החזה אני מכירה מהתלונות של חברתי היקרה סיגל והיא לא לבד. התופעה רווחת בקרב נשים רבות שהמשותף למרביתן שהן בעלות חזה גדול. עיקר התלונות שלה הן על הזעת יתר וגירוי באזור. הדבר יכול להגיע לאדמומיות בין הציצים מלווה בריחות לא נעימים. במקרים קשים נגרמת גם פטרת.


DD Pad® הוא פיתוח ישראלי רשום פטנט, של חברת אפרתגו בע"מ לציוד רפואי. מציע קונספט חדש בתחום ההיגיינה והאסתטיקה הנשית. דיסקרטי ידידותי ונוח לשימוש המאפשר התאמה לכל מבנה גוף, חזה וגם למחשוף. חומר הגלם הייחודי ממנו מופק הפד, סופג, אוורירי ומהווה חוצץ בין עור השד העדין לבין עור בית החזה, בעיצוב העונה לכל הדרישות האנטומיות של מבנה החזה הנשי. ניתן לקפלו ולהתאים למגוון חזיות וחולצות ללא הגבלה. 









דנה ליליין, מפתחת ה DD Pad אומרת: "חזה גדול בקיץ, אסור שיהפוך מטרד של הזעה, תת-אוורור, שמביא עמו גירוי, אדמומיות והופך מטרד של ממש. הDD Pad עוזר בכל אלו וגורם לאישה להרגיש חופשיה ונינוחה".כאמור DD Pad מציע פתרון לבעיות ההזעה, מסייע בהגנה על העור העדין מפני גירויים הנובעים מהלחות וחיכוך העור ומגן באזור הקפלים העמוקים, הדיסקרטיים בחזה. בנוסף, מונע הפד את כתמי הלחות והזיעה הנוצרים בחזית החולצה ומסייע במצבי דלקת, ואלרגיות הנוטות להתפתח בכפל העדין של העור.




 את ה DD Pad® ניתן רכוש ברשת סופר פארם 
המחיר 39.95₪ למארז הכולל 14 פדים אנטומיים. 
פרטים נוספים באתר 
















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה