יום רביעי, 14 באוגוסט 2019

"טפטפים" בטעם אננס מרעננת לילדים שלנו את הציחצוח .










תומס שלנו עדיין לא מצחצח שיניים אבל מתוך שיחה עם השיננית שלנו למדנו כמה חשוב לחשוף אותו למברשת ולטעמה של המשחה גם לפני שהוא צריך לצחצח את שיני החלב. לכן יש לתומס מברשת שיניים אישית והוא כבר מכיר את טעמה של המשחה וברגע ששתי השיניים הראשונות תבקענה מספיק, הכל כבר יהיה טבעי, ללא חששות, רתיעה או פחדים.


דומה כי חופשת הקיץ היא התקופה הכי משמעותית לשבירת שיגרה בחיי הילדים. בתקופה כזו שהתחושה הכללית היא של "הכל מותר", אמורה להילקח בחשבון גם שירה על גבולות ברורים של היגיינה אישית בכל גיל ובעיקר פעוטות. רחיצת ידיים, צחצוח שינים והקפדה על ראש נקי הם הכרחיים.













בימים אלו משיקה 
חברת התרופות "כצט" (CTS) את משחת השיניים בטעם אננס מבית סדרת "טפטפים" לגילאי 2-6 במהדורה מוגבלת לחודשי הקיץ. המשחה מגיעה באריזה מוגדלת של 75 מ"ל ובמחיר מיוחד. 
טפטפים משחת שיניים מכילה פלואוריד במינון המותאם לגילאי 2-6 למניעת עששת בשימוש יומיומי, בעלת מרקם ג'ל המאפשר ניקוי יעיל מבלי לפגוע בציפוי השן ומתאימה במיוחד לשמירה ולחיזוק שיניים קבועות בטעם אננס האהוב על ילדים. תחת השגחת כשרות מהדרין ובד"צ. וללא גלוטן

משחת שיניים טפטפים הינה חלק מסדרת טפטפים, מוצרי צריכה שפותחו במעבדות כצט במיוחד לצרכי הקטנטנים. סדרת טפטפים היא סדרת אחות ל"טיפטיפות" תרופות ותוספי תזונה המותאמים לפעוטות מגיל לידה ועד גיל 3 ומיוצרים תחת תנאים ותקנות מחמירים.



חשוב!!
בנוסף חברת כצט מציגה את אפליקציית טפטפים, שמטרתה להעלות את המודעות להיגיינת הפה בקרב ילדים באופן מהנה וחוויתי באמצעות תזכורת שעתית למכשיר הסמארטפון. כאשר במהלך התזכורת מתנגן "השיר של היפו", האפליקציה הססגונית מזמינה את הילדים להצטרף ל'היפו ההיפופוטם' לצחצח שיניים יחד באמצעות סרטון קצבי ושמח. מחיר מומלץ לצרכן: 12.80

ניתן להשיג את משחת שיניים "טפטפים" בטעם אננס בבתי המרקחת פרטיים.














ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה