יום ראשון, 11 באוגוסט 2019

בואו לגלות! המדע- ספר חדש בסדרה












בואו לגלות! המדע - ספר חדש בסדרה "בואו לגלות!"
עובדות מעניינות, תמונות מדהימות, חידונים מעשירים

אני אוהבת אותם סקרנים, מגלי עניין, שואלים, בוחנים, משווים ולא מסתפקים בתשובה קצרה שאינה מסבירה תהליכים מדעיים עד הסוף. 25 שנה נכנסתי לכיתה ולימדתי את מדעי כדור הארץ. הצגתי לתלמידי החטיבה מחקרים עדכניים שפורסמו ברשת ובקשתי מהם לחקור נושאים סביבתיים בעצמם, עד שחווית הלמידה הפכה למשפחתית ומתגמלת.

הורים! חשפו את הילדים שלכם לנושאים שהסקרנות שלהם תבוא לידי ביטוי מבלי שהם מקבלים את הכל מוכן וודאי. קחו אותם לטייל בשבילי ישראל ובטבע, ערכו ניסויים בבית ותרוויחו זמן איכות אמיתי!! 















האם תמיד רציתם לדעת כיצד נוצר הברק? או מי גילה למה הדברים נופלים לקרקע? או איך פועל המגנט?

עכשיו אתם מוזמנים לפתוח ספר מקסים זה ולגלות את התשובות לשאלות אלה, ועוד רבות נוספות, על ממלכת המדע המרתקת.

"בואו לגלות!" היא סדרת ספרי מידע לילדים סקרנים וגם להורים שאוהבים לבלות זמן איכות עם ילדיהם. הספרים בסדרה עמוסים בעובדות מפתיעות, בתמונות מרהיבות עין וגם בחידונים נחמדים לחידוד המחשבה.





ספרים נוספים בסדרה: "בואו לגלות! דינוזאורים" מאת אדריאה מילס: האם תמיד רציתם לדעת מי היה הדינוזאור הגדול ביותר? או איפה התגלו המאובנים של הטירנוזאורוס רקס? או מדוע נכחדו הדינוזאורים? עכשיו אתם מוזמנים לפתוח ספר מקסים זה ולגלות את התשובות לשאלות אלה ולעוד רבות נוספות על ממלכת הדינוזאורים המרתקת; "בואו לגלות! בעלי חיים" מאת אדריאה מילס: האם תמיד רציתם לדעת כמה לבבות יש לתמנון? או מדוע הפינגווין לא יכול לחיות במדבר? או מהי החיה הכי ארסית בעולם? עכשיו אתם מוזמנים לפתוח ספר מקסים זה ולגלות את התשובות לשאלות אלה ועוד רבות נוספות על ממלכת בעלי החיים המרתקת; "בואו לגלות! מערכת השמש" מאת שרה קרודס: האם תמיד רציתם לדעת ממה עשויות הטבעות של שבתאי? או כמה זמן יידרש לכם להגיע לפלוטו? או מהי הטמפרטורה בתוך השמש? עכשיו אתם מוזמנים לפתוח ספר מקסים זה ולגלות את התשובות לשאלות אלה ועוד רבות נוספות על החלל העמוק והאינסופי.



"בואו לגלות! מערכת השמש" 
כתיבה וייעוץ: ד"ר אמילי גרוסמן. 
מאנגלית: חגי ברקת. 
הוצאת "דני ספרים",
להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר   



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה