יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

מסעדת כרמים מושב סגולה טעימה טעימה.












שקט פסטורלי וחניה בשפע קדמו את פנינו כשהגענו לכרמים. חלל רחב ידיים שהקו הבולט בו הוא עיצוב לא אחיד של חללים תוך שמירה על קו נקי ומראה קלאסי כפרי. תאורה נעימה, חלונות גדולים היוצרים תחושה של מרחב בעדם ניבטים שדות הפלחה, עצי נוי וכרמי הזיתים. (כמעט שהרגשתי בבית).

הרחק מטבורה של העיר הסואנת בכניסה למושב סגולה ממוקמת מסעדת כרמים, מסעדתו של השף סהר רפאל, המוכר כשף המייצר זה שנים רבות מתוך החתירה למצוינות תוך שמירה על מנות קלאסיות כפריות והקפדה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. 5 שנים במיקומה החדש. 






תפריט המסעדה מציע ארוחות בקר (בין השעות 9:00-12:00) תפריט עסקיות בין השעות 12:00-17:00 ותפריט ערב-ראשונות, דגים, בשרים, משובחים וקינוחים. בכל יום יש את מנת היום. תפריט יינות עשיר מוצע בכל אחד מהארוחות.
שלוש דרגות של מנות עסקיות הכוללות – מנה ראשונה, עיקרית ושתיה. (אופציה של 69 שקל, 85 שקל או 105 שקל)

בימי שני –ספיישל מנדי מציעה המסעדה פירות ים ודגים כשבתפריט הייחודי 3-4 מנות ראשונות ארבע מנות עיקריות. בימי שלישי בשבוע ערבי נשים בהם מוגש יין אדום ולבן ללא תחתית  וקוקטיילים.
















פתחנו במבחר ראשונות שהיו מופלאות במראה בטעם: בקלאווה טלה, כבד קטיפתי סלט שורשים ומדליוני כבד אווז. כל אחת מהמנות שלבה בין טעמים ומרקמים והיוותה מעורר תאבון ראוי למנות שבדרך.

בעיקריות אכלנו דג דניס, סטייק ניו יורק - 400 גרם סינטה על העצם ממרכז הנתח, ועצם עם ארומה נפלאה. פורטר האוס 500 גרם טעימת בשרים בשניים, בשר פילה רך ונימוך מצד אחד וסינטה בשרנית ועסיסית מצד שני. מוגשים על העצם. ומנת משובחים עם מח עצם מנה מופלאה ומרתקת שהגברים שביננו חגגו עליה כמו קינוח למנות הסטיקים. אני הסתפקתי במנת דג דניס שהיה טעים מאוד אבל תוספת שמן הזית הכבידה מאוד על המנה.  הסטיקים היו רכים, עשויים כהלכה והפכו בפה לחגיגה .



















תפריט היינות כולל  יינות מסדרת הכרם של יקב שורק- ביניהם קברנה סוביניון ורוזה. עוד נמכרים במקום ריבות ושמן זית ביצור עצמי-מקומי.








ניתן לקיים במקום אירועים- אירועי בראנץ ואירועי ערב בחדר ה VIP.

המסעדה פועלת כל ימות השבוע ומומלץ מאוד להזמין שולחן.

כל הקינוחים מוכנים במקום בקונדיטוריית הבית 










כרמים - מושב סגולה שעות פעילות: א' – ש' 09:00-24:00
גישה מלאה לנכים, במקום אזור חניה נרחב 8505859 - 08













תודעת שרות גבוהה
תודה מיוחדת למלצר המקצועי שלנו איתי



ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה