יום שישי, 11 באוגוסט 2017

כך אפשר לפרוס אנטיפסטי מהר חד ומדוייק.




הדבר הכי מתיש בבואכם למטבח לבשל הוא ש"הסכין מזייפת" או במילים אחרות אינה מושחזת מספיק כך שהחיתוך יהיה מהיר, מדוייק ואחיד. שנים שאני משתמשת בסט סכינים מקצועי שרכשתי לקראת שנת הלימודים שלי במלון תדמור באחת משנות השבתון שלי. חיידק הבישול לקח אותו צעד קדימה והלכתי ללמוד באופן מקצועי מה שבזכותו רכשתי סט סכינים אייכותי המשמש אותי כבר שנים רבות.






אלא ש... שהשימוש התכוף מקהה את הסכינים ובכל פעם ששלחתי אותם להשחזה מקצועית, "חזרתי עם חור בכיס" ומסקנה ברורה שמוטב היה לי לקנות בסכום שהשארתי בעבור ההשחזה, סכין מקצועי נוסף.







עד כמה מדוייק נחתך הסלט או כל ירק במטבח שלכם?







לאחרונה הצטרף משחיז הסכינים מבית סליסר למגוון אביזרי האיכות מבית סלייסר של כרמל דיירקט, שעושים אצלי דרך קבע במלאכת הבישול וההכנה. המשחיז החדש לימד אותי שוב שעל אייכות לא מוותרים.

ערכתי ניסיון (בשתף פעולה עם הבן שהסכים לשם שינוי להיות הפרזנטור ולתרום את ידיו לסרטון...)
שימו לב כמה קל, כמה מהיר, וכמה נקי הופכות הסכינים שלי לשמישות שוב לטובת המתכון הבא שיצא כאן לדרך...





הוא משחיז סכינים בעיצוב חדשני עם בסיס וואקום לשימוש אופטימאלי ומניעת החלקה.
גלגלת ייעודית להשחזה גסה וגלגלת קרמית לליטוש הלהב.
השחזה דו כיוונית.








 



   





עכשיו אני יכולה לפרוס את האנטיפסטי שלי מהר, חד ומדוייק. 


המרכיבים וההכנה:
קוביות, פרוסות או משולשים של: בטטה, חציל, סלק, פלפלים בכמה צבעים, תפוחי אדמה, בצל, קישואים, 


ראש שום חצוי, פלפל חריף, קולורבי.  פטריות.
למרוח מעט שמן זית ומלח על פני הירק ולהכניס לתנור עד 10 דקות בחום 180 מעלות התוצאה שלפניכם היא המושלמת והטעימה מכולן. 









ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה