יום חמישי, 24 באוגוסט 2017

כבר טעמתם את שניצל התירס עם המון חלבון?






כשבעלי יוצא לחדר הכושר וחוזר בצהריים, תמיד מחכה לו מנת חלבון, עם פחמימה ותוספות סלט כדי שיתארגן לעצמו במינימום "הכנות" וישב לאכול.








יש ימים שהאוכל מבושל ובימים אחרים כייף לגוון במנת חלבון עשירה של טבעול. 
השבוע הגיע להתנסות שניצל תירס של טבעול.  שניצל תירס חדש מסדרת "המון חלבון" שקצר שבחים והותיר טעם של עוד.





  




שניצל התירס החדש  מכיל כמות של 50%  יותר חלבון, כ- 10 גרם חלבון ביחידה במקום 6.6 גרם במוצר הקיים.  עוד בסדרת "המון חלבון" משיקה טבעול "נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון" - נקניקיה חדשה עם 12 גרם חלבון במנה של 2 יחידות.
באריזת 600 גרם



אפשר להכין במחבת, בטוסטר אובן, בסוסטר משולשים או טוסטר "קופץ"


בימים אלו יוצאת טבעול יוצאת במהלך אסטרטגי רחב ומשיקה את סדרת "המון חלבון", מוצרים מן הצומח המהווים מקור לחלבון כמנה עיקרית לכל המשפחה.
מוצר הדגל בהשקה הוא שניצל התירס, עם תוספת של 50% יותר חלבון. המוצר החדש יכיל 10 גרם חלבון ביחידה במקום 6.6 גרם במוצר הקיים. 


ראוי לציין כי תהליך הפיתוח של שניצל תירס עם 50% יותר חלבון ארך כשנתיים והמוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב בני נוער וילדים. כמו כן, דאגו בטבעול להמשיך לעשות שימוש בחלבון איכותי העשוי משילוב של שלושה חלבונים: חיטה, סויה וביצה. מטרת המהלך היא לאפשר למוצרי טבעול להוות מנה עיקרית שהיא מקור לחלבון בארוחת הצהריים או הערב של כל בני המשפחה.

.

עוד בסדרת "המון חלבון" משיקה טבעול "נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון" - נקניקיה חדשה עם 12 גרם חלבון במנה של 2 יחידות. הנקניקיות של טבעול, כמו כל מוצרי החברה, אינן מכילות חומרים משמרים ומכילות חלבון איכותי העשוי משילוב של חלבון חיטה, חלבון סויה וחלבון ביצה.
שניצל התירס מסדרת המון חלבון, משווק באריזות של 664 גרם, להבדיל משניצל התירס הרגיל המשווק באריזה של 750 גרם, אך המחיר יישאר זהה. פער המחירים בין המוצרים נובע מכמות החלבון הגבוהה אשר מייקרת את עלויות הייצור.


כשרות שניצל תירס ונקניקיות: רבנות מטה אשר, שניצל צמחוני: בד"צ העדה החרדית










ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה