יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

קולקציית ראש השנה של נעמן- ממתינה לכם בחנויות הרשת



ארון הבגדים שלי כמו גם ארונות המטבח זוכים מבחינתי לאותה נקודת המבט.

כלים זה כמו בגדים! אף פעם אין לי יותר מידיי. עוד משהו קטן או חדש או שונה או מיוחד שלא היה לי קודם מהווים סיבה מספקת לרכישה חדשה ויבה טובה להעביר הלאה עוד משהו שהיה בשימוש כדי שיהיה מספיק מקום להתחדש.










השבוע הגעתי לתערוכה באולם התצוגה של נעמן בראש העין והתרשמתי מקולקציה חדשה השומרת על פרקטיות ונוחות ואינה מסתפקת בעיצוב חדשני מרהיב וחגיגי.
כמו תמיד לקראת ראש השנה ולקראת הפסח מקיימת חברת נעמן את תצוגת הכלים החדשים שיעשו את דרכם אל מדפי החנויות וינסו לשכנע אתכם שלא לעמוד בפיתוי... 












לקראת ראש השנה משיקה נעמן, החברה המובילה את עולם הבישול והאירוח, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, קולקצייה חדשה הכוללת מגוון כלי הגשה, אביזרי מטבח, כלי בישול וטיגון ואביזרים מיוחדים המקלים את עבודות ההכנה ומאתגרים את חווית הבישול והאירוח. 
בקולקציה החדשה הצע עשיר ומגוון של כלי בישול בעיצובים ייחודיים המתאימים לבישול ולהגשה היישר מהתנור לשולחן. לצד כלי אוכל והגשה מהודרים בדוגמאות קלאסיות מסדרת "נוסטלגיה" ב-look  רטרו של כלי אמייל בצבעי לבן עם פס כחול קלאסי ומעודן המזכירים את בית סבתא. כלי הגשה בגדלים שונים בעיטורי זהב מעודנים מחומר המאפשר הכנסתם למיקרו ולמדיח. עוד בתצוגה כלי זכוכית ופורצלן בטקסטורה עדינה ויוקרתית ומיטב כלים בצבעים מרהיבים ומושכי עין מסדרת "דבורה" עם עיטורים חינניים להגשה חגיגית של תפוח בדבש כמיטב המסורת. 













לרגל החג מציעה נעמן מבצעים יחודיים:
1+1 על כלי הגשה ומערכות אוכל, עד 50% הנחה ברכישת מגוון כלים, סירים ומחבתות.
ניתן למצוא בחנויות הרשת גם מבחר עשיר של מארזי מתנה מהודרים שחוסכים בעלויות ובזמן.
רק להגיע ולקחת מבלי להמתין בתורים ארוכים בעמדת האריזות .
רבים מאתנו בוחרים לשוב בראש השנה לכלים הלבנים, לכלים עם סמלי תפוח בדבש או הדבורהוכל שנותר הוא לבשל טעים, לשזור פרחים ולהדליק נרות. 













לדברי דודי כהן מנהל חטיבת נעמן:
"בכל חג אנו נערכים ובוחרים לתת ללקוחות שלנו ממיטב החדשנות העולמית בתחום כלי הבישול והאירוח. הרצון שלנו לרענן ולחדש ניכר היטב בקולקציית ראש השנה המרהיבה. כמי שמחויבים לסטנדרטים של איכות, רתמנו לקולקציה החדשה גם טכנולוגיה וחדשנות בינלאומית המאפשרת שימוש בתנור ובמיקרוגל, עמידות במדיח הכלים ואחוזי בלייה אפסיים. חשוב לנו לאפשר לצרכן הישראלי לחדש ולהתחדש עם מגוון המותגים החדשים, הנוחים והמקצועיים". 
לרשימי סניפי נעמן הכנסו לכאן 







ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה