יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

הוא מופעל ללא מגע INFLOW הברז החדש מבית מדגל





כל מי שעובד במטבח מכיר את הרגעים האלו ששתי ידיים אינן מספיקות לו. בשעת בישול צריך גם וגם. לחתוך, לגלגל, ללוש, לערבב, לכדרר, לפרוס, לטגן, להוסיף מים, לתבל, לרחוץ ידיים דביקות בין לבין ולשלוט על 4 כיריים במקביל. באלו הרגעים אני שואלת את עצמי למה לא מיניתי את בעלי להיות לי ל-שו-שף שיעשה למעני את כל ההשלמות שנדרשות לי כששתי ידי עסוקות, דבקות מעיסת בצק או בשר טחון ואני רוצה להוציא משהו נקי מהארון.
מה עושים קודם? ומי יפתח לי את הברז המבריק שלי מבלי שאצבע אותו בשאריות המזון?

היום יש לי את התשובה המתבקשת!
בחברת מדגל חשבו על כל אילו למעננו והשיקו בארוע חגיגי וטעם במיוחד את ברז inflow ברז המופעל ללא מגע ומציג את הקלות הבלתי נסבלת שבהנאה מחווית שימוש ונוחות במטבח הביתי. 



 



הברז הוצג לראשונה בהשקה החגיגית על ידי ג'יין מטלון דריי  משלב טכנולוגיות הפעלה מכנית ואלקטורונית בו זמנית. באמצעות הידית המכנית מופעל החיישן האלקטרוני הנמצא בפיית inflow מבית מדגל המעוצב להפליא ומאפשר את הזרמת המיים ללא כל מגע פיזי. חיסכון במים. נוחות וניקיון. 














ברז IFLOW מוצע בעיצוב מרהיב ואלגנטי המשדרג כל מטבח. הברז מאופיין בקו עיצוב גבוה, מעוגל ויוקרתי, המקנה לו נוכחות מרשימה במטבח. הברז מכיל גם טבעת תאורה בצבע כחול שנדלקת כשהמים זורמים ומוסיפה לעיצוב המרהיב של הברז. 









במהלך הסדנה החגיגית הדגים שף ניר צוק את יתרונות השימוש בברז החדש תוך הכנתן של מנות דג משובחות בשילובים שונים ובשיתוף קהל המוזמנים. 











ברז INFLOW החדש מבית מדגל  מוצע בעיצוב מרהיב ואלגנטי המשדרג כל מטבח. הברז מאופיין בקו עיצוב גבוה, מעוגל ויוקרתי, המקנה לו נוכחות מרשימה במטבח. הברז מכיל גם טבעת תאורה בצבע כחול שנדלקת כשהמים זורמים ומוסיפה לעיצוב המרהיב של הברז.

הפעלה ללא מגע
מופעל סוללות
ידית הפעלה
נטול עופרת
סגירה אוטומטית אחרי 3 דקות
טבעת תאורה
מזלף נשלף
מצב זרימה ספריי/רגיל
חסכם - 6.62Ipm
לברז שתי אפשרויות הפעלה: הפעלה מכנית רגילה והפעלה אלקטרונית
המחיר 3,175 שקל 




    לפרטים נוספים ולשרות לקוחות הכנסו לכאן 







ריקי ברוך 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה