יום חמישי, 19 בספטמבר 2019

"הורות בדרך הדהרמה" ו"האישה שנותרה מאחור" - ספרים חדשים בהוצאת "ספר לכל"








דהרמה היא תפיסה השאובה ממסורות המזרח הרחוק. משמעות המילה  דהרמה היא "להחזיק" או "לתמוך". הספר מציע גישה ייחודית בהתאמה אישית לגידול ילדים שמחים ומצליחים. הדהרמה שלנו היא דרכנו בחיים. 
היא אורח החיים התומך בצמיחה אישית, אושר, הצחה ובסיפוק. הדהרמה משתנה מגיל לגיל ומילד לילד. 

באמצעות השילוב של מדעי המוח המודרניים ותורה עתיקה, אנו לומדים להבין בפעם הראשונה מדוע ילד אחד לומד מהר ושוכח מהר ואילו ילד אחר לומד לאט וגם שוכח לאט. למה ילד אחד נוטה להיפראקטיביות ואילו אחר זז ופועל לאיטו. או למה ילד אחד נרדם בקלות אבל מתעורר באמצע הלילה, בעוד שילד אחר שוכב ער שעות בטרם יצליח להירדם.


מכירים את ההורים שיודעים הכי טוב מה הילד שלהם צריך, למה הוא מתאים ואיזה מקצוע הם "חייבים" ללמוד? כמובן שזו שאלה צינית! אלו ההורים שבמקום לעודד את ילדם למצוא את דרכו הייחודית, רוצים שילך בדרך שלהם. הכלים של הורות בדרך הדהרמה עוזרים לנו לזהות ולטפח את דרכם הייחודית של ילדינו. במה הם טובים, ממה הם נהנים, ומה עוזר להם לצמוח. כך יכולים ההורים לעודד לממש חלק גדול מהפוטנציאל שלהם. הורות בדרך הדהרמה כוללת שישה כלי הורות להחלה על ילדים בכל קבוצות גיל:
*גילוי סוג הגוף/מוח של ילדיכם ושל עצמכם
*ריפוי עצמי
*תשומת לב והערכה
*שגרות לשיפור הדינמיקה המשפחתית
*ניהול התפרצויות וטיפוח התנהגות טובה יותר. 
*הטרמה והתאמה.
בכל קבוצת גיל יחולו  שינויים בדרכי היישום של כלי ההורות בדרך הדהרמה











חוקרי המוח רוברט קית' וולאס ופרדריק טראוויס, מומחים מובילים בחקר יתרונותיה של המדיטציה הטרנסנדנטלית, משלבים ידע השאוב מהמדע, מהאיורוודה העתיקה ומניסיונם האישי כדי להראות לכם כיצד לחשוף את מלוא הפוטנציאל של מוחו של ילדכם, כמו גם כיצד לטפח את החוכמה ואת והטוב המולדים שלו.
הספר מעניק להורים שפע של שיטות ותובנות שיעזרו להם להתחקות אחר סגנון הלמידה וההתנהגות המותאם במיוחד לילדיהם.
"השילוב הזה של אמיתות עתיקות עם מדעי המוח המודרניים מוליד שפע של תובנות שיכולות לעזור לנו להיות הורים חכמים יותר, לגדל ילדים בריאים ומאושרים יותר, ולשפר את העולם כולו." - דיוויד לינץ'.


כתב: וולאס רוברט קית טראוויס פרדריק
הוצאה: אור-עם





***










ג'ינה מודל, אשת מחשבים, עובדת בוושינגטון בתחום התקשורת עבור ארגון צבאי למחצה. כשג'ינה מפגינה כישרון יוצא דופן במשחקי מחשב מתוחכמים וריאליסטיים להפליא, היא מוצבת בתפקיד חדש, בשטח, כמפעילת מל"ט משוכלל של אחד מצוותי הפעולה – יחידת עילית צבאית למחצה.
מפקד הצוות לוי, המכונה אייס, רחוק מלהתלהב מההנחתה של ג'ינה בצוות שלו, ומביא זאת לידי ביטוי בקשיחות יתר כלפיה במהלך הכשרתה.
בינתיים, חברת קונגרס בעלת השפעה פועלת מאחורי הקלעים במטרה לחסל את האדם שאחראי על צוותי הפעולה. היא בונה מלכודת ובכך מתמרנת את לוי ואת צוותו למארב בארץ אויב. האם יצליחו כל חברי הצוות להגיע לנקודת החילוץ בשלום?




 דרמה רומנטית, רומן רומנטי במרכזו דמויות המעוררות סקרנות ומתח. אי אפשר להפסיק לקרא. 

כתבה לינדה הווארד
הוצאת זימזון











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה