יום שני, 2 בספטמבר 2019

תכירו את ה"פומפיה המסתובבת" של Bpatent שתיעל את עבודת המטבח בחגי תשרי.









אני מאד אוהבת את מלאכת הבישול והאפייה ואף פעם לא מתנגדת לנסות כלי, פטנט או מוצר שיחדש ויקל על תהליכי הבישול, האפיה ועבודת ההכנה הכרוכה בטיפול בירקות. עם זאת אני "אלופת התאונות" כך שלעתים מזומנות יהיו על ידי סמני כוויות מסיר או תבנית, חתכים שנגרמו מסכין שהחליקה, פציעות שמקורם ב"מנדולינה" או אצבעות שגורדו על פומפייה כי לא הייתי זהירה. 












השבוע לקחתי חלק בבוקר מעורר השראה ותיאבון בהשקתה החגיגית של הפומפיה המסתובבת 
מבית Bpatent שזכתה בפרס מוצר השנה 2019 שביתרונה היחסי משלבת יעילות, מהירות, נוחות והכי חשוב (לי! ) הגנה על אצבעות הידיים. 







 



שלושה סכיני חיתוך וגרוד מרכיבים את הפומפיה הרב תכליתית של בי פטנט:  
סכין פרוסות באמצעותה ניתן לפרוס גזר, זוקיני, קישואים, בטטה, מלפפון, גבינות קשות מכל סוג, תפוחי אדמה ואני גם פרסתי בעזרתה את גבעולי הלוף-פרסה ומיד הכנסתי למים חמים לחליטה לפני הכנת הקציצות.
סכין מגרדת גסה בעזרתה ניתן לגרד כל ירק שאתם אוהבים: עגבניות, קישואים ותפוחי אדמה להכנת לביבות. גבינות קשות לפיצה או לזניה, גזר להכנת גזר חי במיץ תפוזים טרי. סלק ועוד. 
מגרדת דקה שמותאמת במיוחד לאפיה. ניתן לגרד בה אגוזים, בסקויטים, שקדים, בוטנים, פרמז'ן.








הפומפיה החדשנית הופכת את העבודה לקלה ונוחה ומחליפה את האופציות הישנות.
השימוש יעיל ומהיר ואינו כרוך בקושי. מכניסים את חומר הגלם לפתח העליון ומסובבים את הידית.
שלושה סכינים 
עשויות נירוסטה אל חלד, המיועדים לסוגי חיתוך שונים. בתחתית הפומפיה יש ואקום מובנה להצמדת המוצר לשיש ולחצן נעילה ושחרור הסכין.
המכשיר מתאים לשטיפה במדיח כלים.












הפומפיה המסתובבת מבית Bpatent מציעה פתרון מיטבי לחיתוך וגירוד לצד חדשנות בעיצוב, נוחות ובטיחות המשתמש. ואם מדברים על בטיחות...  אז האצבעות שלי הפעם תשארנה שלמות ופעולת הגירוד תסתיים בדקות קצרות ללא לכלוך וללא התזה מיותרת מסביב.
מודה! מזמן לא פגשתי מוצר מטבח "כל כך פשוט" מחד וכל כך יעיל ואיכותי מאידך. אני ממליצה!












את הפומפיה המסתובבת תוכלו לרכוש באתר Bpatent ובחנויות  food appeal, ספייסס, 4chef ואחרות.  *רכשו אחד לעצמכם ואחד שתעניקו כמתנה בראש השנה! שנה טובה. 

















שנה טוב
ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה