יום חמישי, 5 בספטמבר 2019

אוהבים אוכל מטוגן? עם כמוסות "גסטוכל"- תהינו ממטעמי החנוכה ולא תתחרטו







מרבית האוכלוסייה אינה זקוקה למטעמי חג החנוכה דווקא, כדי "לזכות" שוב בתזכורת ה"כואבת" שטומנת בחובה אכילת מזונות מטוגנים על בסיס יומי. ידוע ומוכר שמאכלים מטוגנים גורמים לאי נוחות במערכת העיכול ומשפיעים לרעה על תחושת הגוף ואיכות החיים.
יש מי שסובלים מריפלוקס, חומציות יתר, הליקובקטור, נפיחות, בחילות, כאבי בטן, כיב, מעי רגיז ועוד כל מיני מושגים רפואיים, המקפלים בתוכם את המציאות העגומה שהבטן שלנו מציקה.








חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה תכשיר צמחי ייחודי-"גסטוכל", העשוי לסייע בהתמודדות עם תופעות של אי נוחות במערכת העיכול. התכשיר, המוצע בכמוסות, מכיל חומרים טבעיים בלבד.
סיבות רבות תורמות לתופעות אי הנוחות במערכת העיכול: תזונה לקויה, חוסר בפעילות גופנית, לחץ ומתח מתמשכים, מחלות מעיים, טפילים במערכת העיכול ועוד. שמירה על בריאות מערכת העיכול מסייעת לחיזוק הגוף ולמיצוי המיטבי של הרכיבים שבמזון.












גסטוכול הוא מוצר המכיל פורמולה צמחית המסייעת לתהליך העיכול. הפורמולה מבוססת על שילוב סינרגיסטי של צמחי מרפא מסורתיים, עתיקים ונפוצים ביותר ברפואות מסורתיות בתרבויות עתיקות מחד, וברפואת הצמחים המודרנית מאידך. הפורמולה משמשת כתוספת חיונית לצד הארוחה, עבור אנשים הרוצים להטיב עם פעולת העיכול. הפורמולה נותנת מענה טבעי, נקודתי המבטיחה הקלה משמעותית מבלי לפגוע בעיכול התקין של המזון. גסטוכול מתאים לשימוש בקרב נשים הרות ומניקות.







רכיבים עיקריים:
פיליפנדולה , חוטמית רפואית, אולמוס, בבונג, חלמית, לחך, שוש קרח
אופן השימוש: לטיפול מיידי: 2 – 1 כמוסה לפי הצורך עד 3 פעמים ביום.
לטיפול מאזן: 1 כמוסה 20 דקות לפני ארוחה עיקרית עד 3 פעמים ביום.



 לדברי דיאנה ספירין נטורופתית של Neta, הכמוסות מכילות תערובת ייחודית של צמחים, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת להקל ולסייע בהתמודדות עם צרבות וחומציות יתר - באמצעות סיוע באיזון החומציות, הרגעת סימפטומים של כאבי בטן, נפיחות, בחילות ותסמונת המעי הרגיז, והן אף עשויות לסייע בשיקום הריריות במערכת העיכול. בין הצמחים: פילפנדולה/ספיראה, חוטמית רפואית/נטופית, אולמוס, בבונג/קמומיל, חלמית, פלנטגו/לחך ושוש קרח.


גסטוכל כשר למהדרין באישור בד"צ הרב רובין והרבנות הראשית בית שמש.
מחיר: כ-99 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות.
להשיג: בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים.















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה