יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

"לעולם בעקבות השמש" מאת אהוד מנור, ספר מנגן חדש מסדרת "צלילי ילדות"







זכות גדולה נפלה בידי לפנק את תומס, נכדי הקטן בספר מוזיקלי נפלא. להבנתי האזנה למוסיקה כמו גם הקראת סיפור החל מגיל ינקות, חשובים לפעוט ותורמים להתפתחותו החברתית והקוגניטיבית.

אהוד מנור נחשב לפזמונאי הפורה בישראל. גדלתי על שיריו, הערצתי את כתיבתו. למעלה מאלף שירים פזמונים פרי עטו הפכו לנכס צאן ברזל ויישארו כאן לעוד דורות רבים. בשנות פעילתו גם תרגם לעברית מחזות זמר גדולים כמו "שיער" ו"סיפור הפרברים." מנור כתב לזמרים רבים ושיתף פעולה עם מתי כספי, בועז שרעבי. בימים אלו רואה אור ספר מנגן חדש מסדרת צלילי ילדות - לעולם בעקבות השמש"










שיריו הנפלאים של מנור מלווים אותנו מילדות כמו חברים טובים ואנו פוגשים בהם בכל תחנות חיינו.  עם השנים הם הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאתנו, ואנחנו חלק בלתי נפרד מהם. בשנה הבאה, אבניבי, אחותי הקטנה, ברוש, מי אוהב את השבת, שלום כיתה א', לעולם בעקבות השמש, מי ראה את באני, גלי, עניין של זמן ועוד רבים ונפלאים. הספר המנגן, מפגיש את הילדים עם מיטב שיריו של אהוד מנור וכשהם מנוגנים בעיבודים חדשים שנעשו במטרה  שהורים וילדים יוכלו לשיר אותם ביחד. איוריה המקסימים של הדס חורי מלווים את השירים ומוסיפים להם חיוך וקריצה..













סדרת צלילי ילדות היא סדרת ספרים מנגנים, שבעזרתה יזכה הדור החדש של ילדינו להכיר את שירי הילדות הקלאסיים של גדולי המוזיקאים הישראלים בפורמט עכשווי ומרהיב עין. קדם לו בסדרה: "יוני רכטר-איך שיר נולד". כשתומס ואני נוסעים יחד באוטו אני מניחה את הספר לפניו והוא מאזין לשירים ונהנה מהדרך







"אהוד מנור-לעולם בעקבות השמש" ספר מנגן מסדרת "צלילי ילדות". 
איורים: הדס חורי
עיבודים, מגינה והפקה מוזיקלית: ליאור רונן, שירה ליאור רונן, שירה רונן, אליענה רונן, אביתר בר דוד. הוצאות "דני ספרים" ו"יוסף שרברק"
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות ההוצאה














ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה