יום ראשון, 15 בספטמבר 2019

פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה בברוקולי ופרמזן









בשנה האחרונה אני מקפידה יותר ויותר לאכול מנות פסטה על בסיס קמחים איכותיים ובריאים. השבוע הגיעה להתנסות פסטה אורגנית של תבואות. הפסטה הנפלאה מכילה שילוב איכותי של קמח כוסמין,עדשים וקינואה. הבחירה בפסטה מעניקה לי מנה עשירה ברכיבים אורגניים. חלבון, וויטמין B.  היא עשירה גם באבץ וחומצה פולית בזכות העדשים ואת ההשלמה ב"משלוש המנצח" הזה, מעניקה הקינואה עשירת החלבון האיכותי, הסידן, האשלגן והמגנזיום.

השבוע החלטתי להכין לארוחת ערב מנה קלה ומשביעה. דקות אחרי שיניב שלי נחת בנתב"ג אחרי שבוע עבודה באוסלו, התחלתי להכין את המנה. כשנכנס היא כבר הייתה מוכנה, ציפתה לו שיתיישב. 








המרכיבים 
חצי חבילת תבואות-פסטה כוסמין, עדשים וקינואה.
5-7 פרחי ברוקולי קטנים
קוביות מבצל בינוני
2 שיני שום כתושות
כפית צ'ילי קצוץ לקוביות קטנות
מלח פלפל שחור גרוס
מעט שמן זית
3 כפות רסק עגבניות
חצי כוס מים
רבע כוס פרמזן מגוררת







ההכנה
בסיר רחב מחממים מים ומבשלים חצי שקית פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה, בהתאם להוראות היצרן על גבי השקית. בסיר נפרד חולטים במים רותחים את פרחי הברוקולי 3 דקות . מסננים.
במחבת רחבה מחממים כף שמן זית ומוסיפים את קוביות הבצל, מתבלים במלח ופלפל. מבשלים ומערבבים בין לבין. אחרי 4 דקות לערך מוסיפים את השום הקצוץ, רסק העגבניות , צ'ילי קצוץ ומתבלים במלח ופלפל. מבשלים, תוך ערבוב מתמיד עוד דקה או שתיים. מוסיפים חצי כוס מים מערבבים עד הסמכה (2 דקות) ומכבים  הלהבה. 
כאשר הרוטב מוכן מכניסים פסטה פוזילי ופרחי ברוקולי, מקפיצים מעט מעבירים לצלחת ומפזרים פרמזן. 







אם גם אתם רוצים להכין מנה איכותית בריאה וחגיגית אתם מוזמנים להשתמש בפסטה פוזילי של תבואות להכנת סלטים, פשטידות או במנה עיקרית
הפסטה כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל star-k
מחיר 19.90ש"ח לאריזה של 500 גרם
להשיג ברשתות השיווק ובתי הטבע.


















ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה