יום רביעי, 11 בספטמבר 2019

"סודות השיווק של ביבי" - רב המכר מאת דני וידיסלבסקי בהוצאת מדיה 10







הוא נמצא בכל מקום. מספר האזכורים שלו ברשתות החברתיות גדול פי שלושה משל יריביו הפוליטיים. מאז שקם עיתון "ישראל היום" ביבי מנצח! ועד אז במשך 7 שנים רק הפסיד! ביבי פרק ממשלה בגלל "ישראל היום" כי העיתון משמש כלי שיווקי והוא שמסייע לו להיות מאסטר בלשלוט בדעות של אחרים. 
לא אין כאן דעה פוליטית, יש כאן עובדות שלמדתי תוך קריאה במחקרו של דני וידיסלבסקי.



ספר חדש יוצא לאור "סודות השיווק של ביבי" המאפיין את ביבי כאיש שיווק פנומנלי השולט באנשים כמו בובת מריונטה. הסופר דני וידיסלבסקי, מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית, בחר לחקור במשך 25 שנה את ביבי, סמוך לרגע שהתמנה ליו"ר תנועת הליכוד ב-1994 וכעת חושף את כל סודותיו בספר חדש. "אפשר לאהוב את ביבי ואפשר גם לשנוא אותו, אפשר לחשוב שהוא טוב ליהודים או שהוא רע למדינה, אבל אין עוררין על כך שהוא המשווק הכי טוב מבין כל הפוליטיקאים בישראל, והפוליטיקאי הכי טוב מבין המשווקים". כך אומר דני וידיסלבסקי.








לאורך יותר מעשרים שנה ביבי הוא ראש הממשלה. כולם שואלים: איך הוא עושה את זה? מה הסוד שלו? איך בכל פעם הוא מצליח להיבחר מחדש? מה ביבי הבין שפוליטיקאים אחרים לא הבינו, ושמאפשר לו להיות כוכב ענק שזוהר גם ביום? ובכן, ביבי מבין בשיווק משהו שכל המתחרים שלו מפספסים בגדול לאורך שנים רבות. הסוד הזה עוזר לו לזכות בבחירות, פעם אחר פעם, אף שנדמה שמספר השונאים והיקף הדחייה מפניו עולים וגוברים עם השנים. אפשר לאהוב אותו ואפשר לשנוא אותו, אבל ללא ספק – כדאי ללמוד ממנו.
במשך שנים רבות  עוקב 
וידיסלבסקי אחר האסטרטגיות השיווקיות של ביבי, בניסיון להבין ולפצח מה הוא עושה נכון שאחרים לא. את סודות השיווק שחשף תרגם לעולם העסקים שנכתב בספר אחד שכל איש מכירות, משווק ובעל עסק צריכים להכיר, כדי להביא את העסק להצלחה ולדעת כיצד לשמור עליו רווחי לאורך זמן.

אסטרטגיית האחד והיחיד! הגדרתן מחדש של המילים-שמאלן!, ערוץ הפצה עצמאי-ישראל היום, שיווק 360 מעלות- להיות בכל ערוץ פרסום כל הזמן. שלוחת מסרים-רגב, אמסלם, ביטו, זוהר, קטילת המתחרים-יצירת מצב תודעתי שאין אפשרות לבחור באחר, סיכול ממוקד, הנרדף ומציאות מזוייפת הם רק חלק משיטות השיווק שמציג וידיסלבסקי בספרו ומפרט כיצד משתמש בהן ביבי לאורך השנים והתוצאות מדברות בעד עצמן. 



"כולנו חיים בעולם של שיווק 24/7. אין אדם אחד בעולם שלא עוסק בשיווק בכל רגע בחייו. יש שעושים זאת במודע, אחרים עושים זאת בלי הבנה ובלי מודעות, אך שיווק הוא מושג פעיל ונוכח בחיי כולם. זה לא משנה אם אני משווק כדי להשיג מצביע או לקוח, זה לא משנה אם אני פונה לקהל הבוחרים, או לקהל היעד של העסק, זה לא משנה אם נותנים לי את הקול בקלפי, או את כרטיס האשראי בקופה- שיווק זה שיווק. גם בחיים האישיים כל אדם הוא משווק – בצורה טובה או רעה הדבר תלוי רק בו".

 "אפשר לאהוב את ביבי ואפשר גם לשנוא אותו, אפשר לחשוב שהוא טוב ליהודים או שהוא רע למדינה, אבל אין עוררין על כך שהוא המשווק הכי טוב מבין כל הפוליטיקאים בישראל, והפוליטיקאי הכי טוב מבין המשווקים". 

הספר מיועד: למי שרוצה להשפיע לטובה על הסובבים אותו. לעצמאים ולבעלי עסקים שרוצים לשווק את העסק שלהם ביעילות, כדי להרוויח הרבה כסף ביושר. לסקרנים שרוצים להציץ מאחורי הקלעים של עולם השיווק ולגלות את ההשפעה שלו על חיינו. לאנשים שרוצים להיות פעילים בקהילה שלהם ולהשפיע. 










"בעזרת פיתוח הספר ודיוק סודות השיווק והשיטות של ביבי, יכל כל בעל עסק, מנהל בכיר או מנהיג להשתמש בהם לצרכיו ולמטרותיו.
קנו וקראו את הספר שיחשוף בפניכם את שיטות ההשפעה הנסתרות של האנשים החזקים בעולם, בכלכלה ובפוליטיקה. שיטות השיווק של וידיסלבסקי צברו כבר מעל למיליון צפיות וחצי.








ידיסלבסקי, בן 44, נשוי + ילד, נכנס לעולם העסקים כבר בגיל 15 בעבודה בעסק משפחתי ונאלץ לקטוע קריירה מבטיחה של כדורסלן מקצועי עקב פציעה. בעקבות הפציעה נכנס לעולם השיווק, המכירות והעסקים. 




"סודות השיווק של ביבי" 
כתב דני וידיסלבסקי
בהוצאת מדיה 10 





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה