יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

"הגוף שלי" ספר ילדים חדש מאת מתיו אולדהם וטוני ניל








היום, לעומת שנים עברו, הכל מתחיל מוקדם יותר. ילדי הדור הזה נולדים לעולם שחושף אותם לשפע מיידע וגירויים כבר בשנים הראשונות לחייהם. להבנתי, ולטובת שימור הסקרנות הטבעית, מוטב להימנע מחשיפת יתר כדי שלא ליצור בלבול. (על מסכים אין בכלל מה לדבר לפחות עד גיל שנתיים! ) הנכד שלי גם בגילו המאוד צעיר (חצי שנה) חשוף לגירויים בכמות מדודה. כל פעם קצת. כל פעם בנושא אחר. בשיעורי בייבי יוגה בהם הוא משתתף כבר מגיל 3 חודשים, שבים ומזכירים את הגוף על אבריו. שרים שירים לרגלים, לידיים, לאף, לראש, לכתף והכל במינון הנכון. 








בימים אלו רואה אור הספר "הגוף שלי-הספר הראשון שלי"ספר מושלם המקרב את הילדים אל גופם. הספר עשיר בתמונות מרהיבות ועובדות מרתקות הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.












באמצעות מלל ואיורים ססגוניים תקראו אתם וההורים על חלקי הגוף כמו גם על השוני שיש בינינו לבין ילד אחר. תקבלו הסבר מעניין על השרירים, על חמשת החושים, על חשיבותה של השינה והחלומות המתוקים. על המוח המדהים, על אכילה ושתייה, מחזור הדם ואפילו על דרכי ההבעה שלנו באמצעות מיתרי הקול, שפת הגוף והבעות הפנים. ואם תגיעו לפרקים האחרונים (ברור שתגיעו...) תקבלו טיפים חשובים כיצד מטפלים בגוף ושומרים על בריאותו. 

ספר מצוין לפעוטות ולילדי הגן.. מומלץ לקריאה בהדרכה הורית לשם יצירת אינטראקציה בריאה, דיאלוג והסברים נוספים. 
חובה לשלב חיבוקים ונישוקים!💘



מאת מתיו אולדהם וטוני ניל
מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. מנוקד. 
להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר

















ריקי ברוך      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה