יום שלישי, 23 ביוני 2020

חזרתי לקפה יפו והבנתי עד כמה התגעגעתי לטעמים.






אמש, כשהשמש נטתה לשקוע והסוחרים פינו את מקומם לאנשי הערב והלילה, הגענו לקפה יפו למפגש חגיגי וטעימות מהתפריט המתעדכן של המסעדה. קפה יפו היא מסעדה משפחתית שנולדה מתוך אהבה גדולה לעיר בה ניגודים וקצוות מתקיימים בהרמוניה מופלאה: הישן עם החדש, היהודי עם הנוצרי ועם המוסלמי, הרוכל עם האמן, הארכיטקטורה עם הרחוב. ההרמוניה המיוחדת הזאת היא שהביאה את אורנה וניר רוני וטל להקים את קפה יפו: מסעדה בלב שוק הפשפשים.
בימים כתיקונם מתמחה קפה יפו בקבוצות ואירועים פרטיים ועד מאה איש באופציות תפריטים מגוונת. 





מבחר גדול של מנות המבורגרים מיוחדים, מנות בשר, סלטים, מנות פתיחה מעוררות תאבון, פיצות, רטבים מעשה ידי הבית בלבד תוכלו למצוא בתפריט המתחדש בימים אלו. אנו טעמנו מהמנות הנהדרות וכל מנה שהגיעה לשולחן הוגשה בצורה מעוררת תאבון, חומרי הגלם היו משובחים, טריים וטעימים והותירו בנו טעם של עוד. 



חציל בלאדי


  

  
זעלוק כרובית 

 עראייס יפואי

 קלצונה בורגר המוגש עם בלסמי שמן זית ומלח צ'ילי

רטבים תוצרת הבית הכל מהכל טרי וטעים במיוחד

  פיצה בשרית
   
המבורגר סביח



מתוך מגוון רחב של מנות התפריט תוכלו לבחור: בורגר קלאסי מרקש בורגר, קוראסון בורגר, בורגר טבעוני, בריוש בורגר וקלצונה בורגר שאהבנו בשל טעמו ובצורת ההגשה היחודית כשלצדו חומץ בלסמי, שמן זית איכותי ומלח צ'ילי. טעימה משולבת מכולם יחד הופכת כל ביס לעונג טעמים בפה. נסו ותבינו על מה אני מדברת. עוד בתפריט תוספות וסלטים, הכל טרי ומתובל במידה הנכונה. תוכלו לבחור גם סביצ'ה סלמון, זעלוק כרובית, חצי על האש, סלט עוף, סלט או סלט יווני. במבחר הפיצות אהבנו באד את הפיצה המרוקאית עם בשר טחון, מטבוחה, כוסברה וטחינה. עוד במבחר פיצה פורטבלה, מרגריטה ופיצה ים תיכונית.
לרעבים קצת פחות מבחר נהדר של מנות מיוחדות בהן עראיס יפואי, כנפיים ברוטב חמאת בוטנים/ברוטב חריף חמוץ. שניצל עוף, פרגית על הפלנצ'ה, קציצות עדשים או פילה סלמון. 
שתיה חמה , קרה ואלכוהול במבחר רחב של טעמים. גם בקינוחים לצד תה נענע ארומתי טעמנו פרפה חלוה, עוגת שוקולד ברוטב טופי מלוח וכנאפה תפוזים. 



 אורנה וניר בעלי המסעדה


כנאפה תפוזים


פרפה חלוה

עוגת שוקולד טופי



במרץ 2020 הגיעה הקורונה וגם קפה יפו נאלץ לסגור דלתותיו למשך חודשיים. בהיפתחו בחודש מאי לאחר שחישב מסלול מחדש, שב בכיוון חדש לחלוטין! בקונספט החדש נפרדו מתעודת הכשרות. החליפו את התפריט החלבי לתפריט סטייק-בורגרים שווים במיוחד מהבשר הכי איכותי שיש ועברו לשבעת ימי עבודה. משפחת קפה יפו מורכבת מניר, אורנה, בתה רוני ובעלה של רוני טל. כל אחד מהם מגיע מתחומים שונים לחלוטין ונותן את הטאצ' האישי שלו למקום והאווירה.
אין ספק שאם חיפשתם לאכול טוב, ליהנות מאווירה נפלאה בקבלת פנים חמה, ביתית ומקרבת, הרי שקפה יפו הוא המקום שהכי נכון לכם להגיע ולהיפגש. אנחנו נהנינו מאד ועוד קצת. 

 קפה יפו רחוב עולי ציון 11 שוק הפשפשים תל אביב.
פתוח א'-שבת משעה 12:00 עד 22:00 
קבלי הוראות הגעה טל ‏03-518-1988‏
לתפריט המשלוחים היכנסו מכאן










ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה