יום רביעי, 3 ביוני 2020

תכירו את "מסביב לעולם" - מהדורת הקיץ של שוקולד ריטר בטעמים אקזוטיים מרעננים





יש לי פינה חמה בלב לשוקולדים של ריטר. אבא (91) שהלך לעולמו לפני ארבעה חודשים היה צרכן "כבד" של השוקולד המריר עם אגוזים שלמים של ריטר. הייתה לו לאבא אמונה קטנה שהשוקולד המריר משפר לו את הזיכרון ובכל יום שבו היה יוצא למשחק ברידג', 3 פעמים בשבוע! היה נוהג לשתות כוס קפה ולא משנה באיזו שעה ביום זה היה, ולנשנש לצידה חצי חפיסת שוקולד מריר ריטר. גם כשאמא היתה רומזת שאין קשר בין הדברים הוא אהב, נהנה והתמיד. האם הזיכרון והניצחון היו באים בזכות הריטר? קשה לי לומר בוודאות. השמחה, ההנאה והטעם הטוב בוודאי שכן.







גם אם זה הגיוני לומר שהפעם הבאה שנראה את מדפי השוקולד בחנויות הדיוטי פרי לא תהיה כל כך בקרוב, ומרחבי העולם נמצאים מעט יותר רחוק ממה שהיינו רוצים להאמין, זה עדיין לא מונע מאיתנו להתענג על שוקולד משובח גם כשאנו בארץ, בבית, בעבודה, במפגש חברים על שולחן קלפים, לצד קפה קר וגלידה - תנסו זה הורס! או כפינוק לילדים שלנו שכבר מבינים מהו שוקולד משובח.
שוקולד איכותי טעים הוא שוקולד הנצרך בכל מצב, בכל שעה, מקום וזמן!



בימים אלו משיק מותג שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sportמהדורת קיץ מיוחדת: "מסביב לעולם" בשלשה  טעמים אקזוטיים ובמהדורה מוגבלת קיץ מוגבלת ל2020
שלושה הטעמים החדשים מזכירים ניחוחות אקזוטיים והם מרעננים ונהדרים: 
Hula Hula: שוקולד חלב מעולה במילוי קרם קוקוס, וופל פריך במילוי קרם קוקוס, בהשראת חופי הוואי.
Buenos D'ias שוקולד לבן מעולה במילוי קרם פסיפלורה מנגו ושבבי פסיפלורה ומנגו, בהשראת יערות קוסטה ריקה.
Marhaba: שוקולד חלב מעולה במילוי קרם בטעם יוגורט, שברי אגוזי לוז ושבבי דבש קריספיים, בהשראת מדבריות מרוקו.



השוקולדים החדשים בסדרת הקיץ המוגבלת מצטרפים לסדרות המיוחדות של המותג הידוע בעיצובו המיוחד, טבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה המשובחת המונה מספר סדרות:

הסדרה הצבעונית: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קרמל, שוקולד חלב מעולה ממלא קרם קקאו פתיתי אורז וופל פריך ושוקולד מריר מעולה ממלא בשקדים ותפוז.

סדרת האגוזים השלמים: שוקולד חלב מעולה עם אגוזי לוז שלמים, שוקולד מריר מעולה עם אגוזי לוז שלמים - השוקולד שאבא ז"ל כה אהב ושוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים.

סדרת הקקאו
שעשויה מפולי קקאו בר קיימא: שוקולד חלב מריר 55% מוצקי קקאו, שוקולד מריר עדין 61% מוצקי קקאו ושוקולד מריר מעולה 74% מוצקי קקאו.

את טעמי הסדרה החדשה כמו גם את כל הטעמים הוותיקים של המותג, ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר של 8.9 ₪.

שוקולד ריטר ספורט מגיע באריזה צבעונית ומעוצבת המשתנה בהתאם לטעם השוקולד, כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה. טבלאות השוקולד של ריטר ספורט הינן כשרות בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה