יום ראשון, 14 ביוני 2020

מלח הארץ אטלנטי – מלח טבעי בלתי מעובד עכשיו בצנצנת של 800 גרם





מביני דבר יודעים לומר שמלח אטלנטי הוא מלח פרימיום המועדף לתיבול תבשילים, מאפים, פשטידות, סלטים, לנוכח מרקמו הפריך והלח טעמו הנפלא וצבעו האפרפר שמקורו ברכיבים הטבעיים. 

בימים אלו מרחיבה מלח הארץ את סדרת המלחים ומציעה מלח אטלנטי בצנצנת של 800 גרם.
המלח האטלנטי נאסף בשיטות מסורתיות ישירות מקרקעית הים. זהו מלח טבעי ולח אשר אינו מכיל תוספים וללא כל תהליכי עיבוד. לאחר האיסוף מקרקעית הים הוא עובר ייבוש בשמש לצורך אידוי יתרת המים ובשל כך הוא מכיל בתוכו את כל המינרלים של מי הים כמויות יוד ומגנזיום מקסימליות.







בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי . מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן. סדרת המלחים בצנצנות של "מלח הארץ" כוללת: מלח ים דק, מלח ים גס, מלח הימלאיה, מלח מועשר ביוד, מלח מופחת נתרן וכעת כאמור גם מלח אטלנטי. 








מעכשיו ניתן להשיג מלח אטלנטי של "מלח הארץ" גם בצנצנת של 800 גרם, נוחה לשימוש ולאחסון ומתאימה לכל צורך. הצנצנת בעלת פתח רחב המאפשר להכניס את היד ולזרות מלח בצורה נוחה, תוך כדי מלאכת הבישול והתיבול.
את המלח האטלנטי בצנצנת המכילה 800 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחיר צנצנת ברשתות המובילות נע 16.90-18.90 ₪, המוצר כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה