יום רביעי, 27 באוקטובר 2021

הבשורה החדשה בתחום האנטי אייג'ינג, סדרת בוסטרים אקטיבית מבית PORTCARE

 

בכל שקשור לטיפולי פנים, בריאות העור וגישות חדשניות בתחום, מצאתי את עצמי סקרנית יותר ויותר להבין עקרונות ופתרונות איכותיים שאינם כרוכים בהתערבות פולשנית ומעניקים עור פנים בריא, חיוני ונעים למגע באמצעות תכשירים מתקדמים המאפשרים טיפול יום יומי מתגמל.

השבוע בקרתי במשרדי חברת הבוטיק portcare בחדרה. portcare הוא מותג בפיתוח ישראלי המתבסס על מחקרים קליניים ומדעיים בלעדיים הנותנים מענה לצרכים בתחום הקוסמטיקה. המחויבות של Port Care היא ליצור פתרונות ייחודים ויעילים המביאים לתיקון ושיפור במצבי העור. אחד העקרונות המובילים בתכשירי החברה היא הימנעות מפרבנים, מלחים או צבעים השומרים על החומרים הפעילים והוויטמינים המונחים על עור הפנים ביעילות תוך הקפדה על הכוונה לשמירת האיזון שבין הטיפול החיצוני והטיפול הפנימי (גם באמצעות שיתוף עם חברת "ברא צמחים").

במטרה לשנות ולשפר את ניראות העור מתאימים את התכשירים הפעילים למצב העור


 בימים אלו, משיק המותג הקוסמטי  סדרת בוסטרים אקטיבית,ללא בישום, צבעים או כימיקלים מזיקים, המשלבת ויטמינים ומינרלים הגורמים לפיסול תווי הפנים, המרצת מחזור הדם והתעוררות מערכת העור ללא תהליך כירורגי פולשני. הבוסטרים פותחו במעבדות המתקדמות בארץ. הסדרה כוללת 4 בוסטרים שונים שביחד מייצרים את התוצאה הרצויה.



מביאה לכם את הבשורה החדשה בתחום האנטי אייג'ינג, סדרת בוסטרים אקטיבית מבית PORTCARE - מותג הקוסמטי המשלבת ויטמינים ומינרלים הגורמים לפיסול תווי הפנים, המרצת מחזור הדם והתעוררות מערכת העור ללא תהליך כירורגי פולשני.

בוסטר הבהרה מיוחד לקיץ - SNOW BOOSTER
בוסטר הבהרה חזק במיוחד על בסיס חומצה גליקולית בשילוב צמח ייחודי DARKOUT אשר פועל להבהרת העור. בעל פעילות הבהרה, נוגד חמצון ומגן על העור מפני נזקים סביבתיים, משפר את גוון העור, מפחית את הופעת הפיגמנטציה ותורם לעור זוהר וחלק.





בוסטר אנטי פולשן אקסטרקט - ECOLOGY BOOSTER
בוסטר אנטי אייג חזק במיוחד אשר פועל כנוגד חמצון. בעל פעילות אנטי אייג'ינג, נוגדת חמצון ומגנה על העור מפני נזקים סביבתיים. בנוסף, הבוסטר מסייע בהפחתת הנזק החמצוני שנגרם כתוצאה
מהתקפות חיצוניות רבות העומדות בפני העור באופן יומיומי. מעלה את גמישות העור ורמת הטורגור בעור (מידת המוצקות והגמישות של העור). מכיל קוקטייל ייחודי של מינרלים: מגנזיום, אבץ ונחושת. אשר גורמים להעלאת אנרגיה התאית ATP, וזאת על ידי העלאת רמת החמצן בעור אשר מגבירה את הסינתזה של קולגן .




בוסטר להרגעה -RELAX AND DRINK BOOSTER
בוסטר הרגעה שפועל להרגעת העור, לשיקומו ומתן לחות. הבוסטר בעל רכיב ייחודי – צמח הלוטוס בשילוב תמצית מלפפונים אשר פועלת להרגעת העור, לשיקום ומתן לחות. בנוסף, הבוסטר בעל פעולה מתקנת אשר משקמת את מחסום האפידרמלי, מעלה את רמת הידרציה (לחות) בעור, מרגיעה נפיחות ומתאימה לכל סוגי העור.


HIDRATE ME BOOSTER - סרום לחות
בוסטר לחות המכיל רכיבים פעילים להעלאת רמת הלחות בעור והידרציה. לבוסטר השפעה מרעננת מיידית המותירה את העור בריא יותר וקורן. בשימוש קבוע, הסרום הינו אמצעי יעיל מאוד במניעת היווצרות קמטים הנגרמים כתוצאה מהתייבשות.

חשוב לציין כי השימוש בבוסטרים מומלץ לצד עיסוי ייחודי לעור הפנים המתמקד בהמרצת המערכת הלימפאטית ומיצוק מערכת השריר. העיסוי מסייע בריענון, חידוש ומיצוק עור הפנים.
מחירי הבוסטרים 250 ₪ עד 360 ₪
את סדרת הבוסטרים החדשה ומידע על עיסוי עור הפנים הייחודי ניתן למצוא אצל הקוסמטיקאיות המובילות הקרובות לביתך באמצעות אתר הבית. טלפון שרות לקוחות: 1-700-707-773


לפרטים נוספים בקרו באתר החברה ועקבו אחרי דף הפייסבוק.










ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה