יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

"פסטה ריקו" משיקה את בוסיאטה-פסטה טרייה מצוננת בשלושה טעימים




רובינו יסכימו על כך שאין כמו פסטה כמענה למנה משביעה, מרוממת גוף ונפש בהכנה מהירה מהמחבת לצלחת. כך היא "פסטה ריקו" שהגיעה השבוע להתנסות. פסטה שאני מכירה ואוהבת

הצטרפו אלי לטעימה - בימים אלו משיקה "פסטה ריקו" את סדרת בוסיאטה פסטה טרייה מצוננת באיכות מעולה, 100%חיטת דורום, עם אחוז חלבון גבוה. בסדרה שלושה טעמים נפלאים: בוסיאיטה קלאסי, תרד וסלק. הסדרה אינה מכילה חומרים משמרים, לא מכילה צבעי מאכל, טעימה, מזינה, קלה ומהירת הכנה מהמקרר למחבת ולצלחת. 


פסטה בוסיאטה היא סוג פסטה מסורתית במקור ממחוז טראפני ואופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה. שמה של הפסטה לקוח מהמונח בוסו, מחט סריגה בה השתמשו בטראפני לסריגת צמר עבה וכותנה. הבוסיאטה מיוצרת במקור באמצעות מקל עליו הפסטה הטרייה מגולגלת ומעוצבת ליצירת צורתה הספירלית האופיינית והייחודית של הבוסיאטה. פסטה בוסיאטה יותר "בשרית" ונגיסה, שומרת על צורתה ומשתלבת מעולה במנות בשריות כמו בולונז, פסטו, סלט פסטה קר ועוד.

סדרת הבוסיאטה כוללת פסטה טרייה ב-3 טעמים


בוסיאטה קלאסי
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'.  



בוסיאטה תרד

פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם תרד, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'.

בוסיאטה סלק

פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם סלק, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב שמנת, בסלט פסטה קר וכו'.
סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.





סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה בכשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90 – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם

להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית. מבצעי השקה מיוחדים.

#קבלתי את המוצר להתנסות.
לפרטים נוספים היכנסו לדף הפיסבוק או לאינסטגרם














ריקי ברוך


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה